• دوشنبه 17 تیر 1398 :: 02:42

این راننده گفت: آنها باتهدید چاقو مرا از خودرو پیاده کردند و وقتی کارت‌های شناسایی من را دیدند و متوجه شدند، نظامی‌ام با چاقو گلویم را بی‌رحمانه بریدند.

دادگاه

راننده یک خودرو که از سوی 3 مرد افغانی در بیابان‌های شرق تهران تا یک قدمی مرگ پیش رفته و خودرواش نیز سرقت شده بود از قضات دادگاه کیفری خواست تا دیه آسیبی که به او وارد شده را از بیت المال بپردازند.

این راننده که نیمه جان از سوی نگهبان ساختمانی پیدا شده و به بیمارستان منتقل شده بود از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

وی صبح روز گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران حضور پیدا کرد و در شرح ماجرا به قضات گفت: من از کارمندان ارتش بودم و برای تأمین مخارج زندگی‌ام در ساعاتی که بیکار بودم با خودروی پرایدم مسافرکشی می‌کردم. شب حادثه در محدوده میدان صادقیه 3 مرد افغانی به‌عنوان مسافر سوار خودروام شدند با گریه گفتند که برادرشان در شهرک صنعتی زندگی می‌کند، حال جسمی مساعدی ندارد و باید او‌را به بیمارستان برسانند. به آنها گفتم که حاضرم برادرشان را به بیمارستان برسانم، ولی نمی‌دانستم حرف‌شان دروغ بود و از توطئه آنها خبر نداشتم در محدوده شهرک صنعتی بودیم که آنها باتهدید چاقو مرا از خودرو پیاده کردند و وقتی کارت‌های شناسایی من را دیدند و متوجه شدند، نظامی‌ام با چاقو گلویم را بی‌رحمانه بریدند من همان لحظه احساس کردم که دیگر زنده نمی‌مانم. چند ساعت بعد حوالی اذان صبح بود که به طور معجزه آسایی به هوش آمدم. فقط نوری را از دور دیدم و حدود هزار متر سینه‌خیز به طرف نور رفتم تا اینکه سگی پارس کرد و نگهبان یک ساختمان متوجه من شد و با انتقالم به بیمارستان نجاتم داد. اما بخاطر شدت جراحت وارده عصب‌های فک و صورتم را از دست دادم و الان اگر سوزنی به صورتم بزنید من هیچ دردی حس نمی‌کنم. همان موقع شکایت کردم اما یک ماه بعد فقط خودروام پیدا شد و پلیس متهمان را دستگیر نکرد. الان به‌خاطر جراحتی که دارم نمی‌توانم کار کنم و حالا من از ریاست دادگاه می‌خواهم دیه صدماتی که بر من وارد شده است از طریق صندوق بیت‌المال به من پرداخت شود.

پس از پایان اظهارات این مرد جوان قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا