• شنبه 09 شهریور 1398 :: 03:11

امروز در بورس تهران ۲۰۵ سهم با رشد قیمت و ۱۳۸ سهم با افت قیمت روبه رو شدند. امروز شاخص اصلی بورس با بیش از ۵۰۰۰ واحد توانست رکورد تازه به ثبت برساند.

سهام بورس

 

به گزارش اعتبارنوین؛ امروز شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۵۴۳ واحد رشد کرد و به رقم ۲۸۴ هزار و ۱۳۸ واحدی رسید. با این رشد بیش از ۵۰۰۰ واحدی شاخص بازار یک بار دیگر رکورد جدیدی را به ثبت رساند. شاخص کل هم وزن نیز با ۱۱۴۲ واحد رشد مواجه شد و تا عدد ۷۸ هزار و ۶۸ پایین آمد.

سرمایه گذاری غدیر

امروز فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و هلدینگ خلیج فارس به ترتیب ۶۶۱، ۴۳۳ و ۳۱۷ واحد تاثیر مثبت روی شاخص‌های بازار سرمایه داشتند. مپنا، سرمایه گذاری غدیر نیز در راستای رشد شاخص‌های بازار حرکت کردند. اما در طرف مقابل مخابرات ایران، ایران خودرو و تامین سرمایه مبین هر کدام به ترتیب ۴۱، ۲۳ و ۲۲ واحد تاثیر کاهنده روی شاخص‌های بازار داشتند.

شاخص آزاد شناور امروز با ۶۴۳۲ واحد افزایش به رقم ۳۲۴ هزار و ۳۲۵ واحدی رسید و شاخص بازار اول و دوم هر کدام به ترتیب ۴۷۱۵ و ۷۷۷۲ واحد رشد کردند. فلزات اساسی شاهد معاملات ۴۲۲ میلیون سهم و اوراق مالی به ارزش ۲۴۲ میلیارد تومان بود که به این ترتیب بیش‌ترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

 

بورس

 

گروه محصولات شیمیایی، خودرو و سرمایه‌گذاری‌ها پس از گروه فلزات اساسی بیش‌ترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. ارزش معاملات بورس تهران به رقم ۲۰۲۰ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۴.۸ میلیارد سهم و اوراق مالی است.

امروز در بورس تهران ۲۰۵ سهم با رشد قیمت و ۱۳۸ سهم با افت قیمت رو به رو شدند. در طرف مقابل تعداد نمادهای مثبت در فرابورس ایران ۱۱۰ و تعداد نمادهای منفی در این بازار به ۸۱ رسید.

آیفکس نیز ۵۶ واحد رشد کرد و تا رقم ۳۷۶۷ واحدی بالا رفت. ارزش معاملات فرابورس ایران به عدد ۱۱۶۳ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۲.۵ میلیارد سهم و اوراق مالی است. تعداد معاملات این بازار به ۳۰۴ هزار و ۷۷۸ رسید.

 

سهام بورس


شاخص بورس



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا