پایگاه خبری اعتبار نوین (etebarenovin.ir)

همیشه نباید راه حل های خوراکی را برای کاهش وزن بکار ببریم.در این مطلب به روش های غیرخوراکی برای لاغری پرداختیم.

وزن چاقی

این بدین معنی است که شما زمانی که استرس و اضطراب دارید، ناراحت یا خسته هستید، سعی می کنید حال خودتان را با خوردن بهتر کنید. در واقع این نوع خوردن می تواند برنامه کاهش وزنتان را به هم بریزد.در ادامه به روش های غیر خوراکی کاهش وزن اشاره می کنیم :

تغییرات کوچک را مهم بدانید

زنان شاغل برنامه نویس

گاهی اوقات تنها چیزی که ما نیاز داریم، نگاهی به گذشته است و این که ببینیم راه را چگونه آمده ایم.همین که می خواهید لباسی را بپوشید و لباس برایتان اندکی گشاد است، شما را حسابی خوشحال می کند. به تغییرات کوچک توجه کنید، آن ها شما را خوشحال خواهد کرد. تغییرات کوچک را روی کاغذ های یادداشت کوچک بنویسید وجلوی چشم تان بگذارید.

بخندید

خندیدن، متابولیسم شما را بهبود می بخشد و روحیه شما را بهتر می کند.یک ساعت خنده شدید می تواند به میزان نیم ساعت تمرین ورزشی موجب سوخت کالری شود.

در حرکت باشید

ورزش دونده

نتایج تحقیقات نشان می دهد افراد درهنگام تماشا کردن تلویزیون به میزان ۴۰ درصد موادغذایی بیشتری می خورند.سایت پزشکان بدون مرز پیشنهاد می کند ازجایتان برخیزید و برای خودتان آواز بخوانید.

مطمئن باشید که حسابی به شما خوش می گذرد. به این ترتیب به محض این‌که بخواهید به سراغ خوراکی بروید، پیام های بازرگانی پایان یافته اند.

آیا واقعا تشنه هستید؟

تشنگی و کم آبی

وقتی که ما خسته یا دلواپس هستیم، سعی می کنیم هر چیزی را که دم دستمان است بخوریم.زمانی که در یخچال را باز می‌کنید، بهتر است به جای خوردن هر چیزی، یک لیوان آب بنوشید.

اثر شگفت انگیز نور خورشید

بهتر است در طول روز اندکی پیاده روی کنید و در زیر نور خورشید قرار بگیرید. حتی اگر هوای بیرون ابری یا بارانی است، نور روزانه و اندکی حرکات ایروبیک می تواند شما را حسابی سرحال کند.

http://etebarenovin.ir/155670

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *