• شنبه 17 خرداد 1399 :: 12:03

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در۹۶ ساعت گذشته ۱.۵ میلیون تردد در استان به ثبت رسید.

گردشگر

 

علی رحمتی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر اظهار کرد: در۹۶ ساعت گذشته ۱.۵ میلیون تردد در استان به ثبت رسید.

وی افزود: بیشترین تردد به ترتیب در محورهای رفت و برگشت اردبیل- سه راهی سرعین با ۱۴۵ هزار تردد، اردبیل- آستارا ۱۲۹ هزار تردد و اردبیل- مغان ۷۷هزار تردد به ثبت رسیده است.

در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل طی ۴ روزگذشته بیش از ۲۵۷ هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل نیز طی ۴ روزگذشته بیش از ۲۵۷ هزار تردد به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

میزان تخلف ثبت شده در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۶ خردادماه سال‌جاری

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۶ خردادماه سال‌جاری ۳۰۷ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی ثبت شده، بیان داشت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی و غیرمجاز به ترتیب در محورهای رفت و برگشت اردبیل- آستارا با ۳۷ هزار تخلف، اردبیل- سه راهی سرعین ۲۵ هزار تخلف و نیر- سراب ۱۴ هزار تخلف ثبت شده است.

 

گردشگر

 

وی متوسط سرعت در مدت یاد شده را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: ۱۲۵ هزار تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شده که بیشترین تخلف سرعت غیرمجار نیز در محورهای اردبیل- سه راهی سرعین، اردبیل- سرچم محدوده سه راهی فاراب و مشگین شهر- سه راهی لاهرود با میانگین سرعت ۹۰ کیلومتر برساعت به ثبت رسیده است.

در تعطیلات ۴ روز اخیر ۲۲ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

رحمتی فعالیت ۱۴۸ سامانه تردد شمار، دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین کنترل سرعت جاده‌ای و توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را یادآور شد و اظهار داشت: در تعطیلات ۴ روز اخیر ۲۲ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل گفت: محورهای اردبیل- آستارا و بالعکس ۴ هزار تخلف، اردبیل- سه راهی مشگین شهر یک هزار و ۲۰۰ تخلف و هیر- سه راهی فاراب با یک هزار و ۱۰۰ تخلف بیشترین موارد تخلف سبقت غیرمجاز را به خود اختصاص داده‌اند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا