• سه‌شنبه 11 شهریور 1399 :: 12:59

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پل قدس اردبیل از مرز ۶۰ درصد گذشته و ۴۰ درصد باقیمانده با ماهانه هفت درصد پیشرفت پیش می‌رود.

اکبر بهنام جو

 

اکبر بهنامجو در بازدید از پل قدس اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پل قدس اردبیل از مرز ۶۰ درصد گذشته و ۴۰ درصد باقیمانده با ماهانه هفت درصد پیشرفت پیش می‌رود.

وی با اشاره به این‌که بهره‌برداری از این پروژه مهم شهری تا دهه فجر امسال برنامه‌ریزی شده است، گفت: درصدد هستیم با تمام تلاش و قوا این پروژه را به سرانجام برسانیم که خوشبختانه تخصیص اعتبارات ملی و استانی به این پروژه در تحقق این مهم نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

استاندار اردبیل بیان کرد: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافت و آهن‌آلات و میلگرد مورد نیاز فراهم شده که انتظار می‌رود با یک زمانبندی و اولویت‌بندی مناسب این پروژه را در اسرع وقت به اتمام برسانیم.

 

پروژه ساخت و ساز

 

بهنامجو تصریح کرد: در راستای نظارت‌ها برای مدیریت صحیح اجرایی نیز برنامه‌ریزی شده تا اجرای این پروژه با وضعیت مناسب ادامه یابد که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته بتوانیم این پروژه را در اسرع وقت به اتمام برسانیم.

وی اظهار کرد: این پروژه بخش عظیمی از ترافیک هسته مرکزی شهری را کاهش می‌دهد و به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمران شهری محسوب می‌شود که به همین منظور از اهمیت خاص و مهمی برای اتمام برخوردار است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا