شرکت‌های هواپیمایی علاقه ای به اردبیل ندارند

w w w . e t e b a r e n o v i n . i r

شرکت‌های هواپیمایی

شرکت‌های هواپیمایی در اردبیل سود نمی کنند


مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: 2 شرکت در تلاش برای اخذ مجوز ایرلاین اختصاصی به نام استان اردبیل هستند که بر اساس مصوبه شورای عالی هواپیمایی با خرید هواپیما فعالیت این ایرلاین‌ها آغاز خواهد شد.

قصابی اظهار کرد: کم رغبتی شرکت‌های هواپیمایی را برای دایر کردن پروازها به مقصد فرودگاه اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: شرایط برقراری پروازهای داخلی و خارجی به مقصد فرودگاه اردبیل از دید این شرکت‌ها سودده و مناسب نیست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: ما موافق راه‌اندازی ایرلاین اختصاص استان اردبیل هستیم و در این زمینه تمام تلاش و پیگیری‌های خود را انجام می‌دهیم.

مشکل فرودگاه اردبیل مه غلیظ است

قصابی در مورد آخرین وضعیت باند اصلی فرودگاه اردبیل نیز اضافه کرد: از روز شنبه فعالیت باند اصلی آغاز خواهد شد که با نصب تجهیزات مناسب روشنایی و کمک ناوبری تأخیری‌ها و کنسلی‌های پروازهای فرودگاه اردبیل تا 70 درصد برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی باند دوم در سال‌های اخیر تا حد زیادی از کنسلی پروازها به دلیل باد جلوگیری شده اما همچنان مشکل فرودگاه اردبیل مه غلیظی است که در ایام مختلف سال این منطقه را فرا می‌گیرد که این خود مشکلاتی را بر نشست و برخاست هواپیماها ایجاد کرده است.


شماره خبر : 164913 - پنج‌شنبه 25 آذر 1400 ساعت 20:48:06
1400 copyright.