• سه‌شنبه 09 آذر 1400 :: 10:19

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: خوشبختانه سرمایه‌گذاران بسیار خوبی در ناحیه صنعتی رضی حضور یافته‌اند که درصدد حل مشکلات آنان و تکمیل زیرساخت‌ها در آن هستیم.

کارخانه شهرک صنعتی

محرومیت رضی با سرمایه گذاری حل می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: امیدواریم با انجام طرح‌های حمایتی در منطقه محروم رضی، شاهد حضور سرمایه‌گذاران متعددی در این خطه از استان اردبیل و توسعه آن باشیم.

یاسر عبداللهی در بازدید از چند واحد تولیدی در ناحیه صنعتی رضی اظهار کرد: با توجه به شعار دولت سیزدهم مبنی بر «دولت مردمی، ایران قوی» امیدواریم با طرح‌های حمایتی که در منطقه محروم رضی انجام می‌شود شاهد حضور سرمایه‌گذاران متعددی در این خطه از استان اردبیل و توسعه آن باشیم.

وی افزود: در این راستا، استانداری اردبیل پیگیر مشکلات سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ضمن تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی، ادامه داد: هدف از این بازدیدها، احصای مشکلات و تلاش برای رفع آن است که باید تلاش کنیم تا این مشکلات در حداقل‌ترین زمان ممکن مرتفع و نیازی به طرح موضوع در جلسات پی در پی نشود.

عبداللهی عابد ضمن ابراز خرسندی از حضور سرمایه‌گذاران در ناحیه صنعتی رضی، بیان کرد: خوشبختانه سرمایه‌گذاران بسیار خوبی در این ناحیه صنعتی حضور یافته‌اند که درصدد حل مشکلات آنان و تکمیل زیرساخت‌ها در آن هستیم.

وی طرح توسعه ناحیه صنعتی رضی را مهم دانست و گفت: با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران برای حضور در این ناحیه، طرح توسعه آن در دستورکار قرار گرفته است که در این جلسه مقرر گردید مشکلات توسعه در سریع‌ترین زمان ممکن از سوی ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط پیگیری و حل شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا