• چهارشنبه 23 مهر 1399 :: 11:26

استاندار اردبیل از ساخت و تکمیل بزرگترین کارخانه تولید «ام دی اف» در مجموعه صنعتی آرتا واقع در شهرستان نمین خبر داد.

چوب تخته mdf

 

اکبر بهنام جو در حاشیه بازدید از گروه صنعتی آرتا اظهار کرد: این گروه صنعتی یکی از موفق ترین مجموعه های صنعتی و بخش خصوصی است که سالانه یک کارخانه به تعداد کارخانه های خود اضافه می کند.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار میلیارد تومان برای احداث واحد تولیدی ام دی اف هزینه می شود افزود: خط تولید این واحد بزرگ خریداری شده و تا پایان سال جاری با اشتغال زایی ۶۰۰نفر از جوانان بومی منطقه افتتاح می شود.

استاندار اردبیل افزود: در حال حاضر این مجموعه با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و زیرساخت های لازم توسط دستگاه های اجرایی تا زمان راه اندازی کارخانه تامین می شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت تولید در این واحد روزانه بیش ازیک هزار و ۵۰۰ متر مکعب ام دی اف است که علاوه بر تامین ۳۰درصد نیاز داخلی، در بحث صادرات و ارز آوری نیز نقش اساسی در اقتصاد و تولید ثروت برای کشور ایفا می کند.

 

چوب نئوپان

 

بهنام جو افزود: دستگاه های خدمات رسان برای تامین نیازهای زیرساختی که بر عهده دولت است از جمله گاز، برق و آب با جدیت کارخودشان را دنبال می کنند و پست۶۳ را شرکت برق در این مجموعه کار کرده و برای بهره برداری آماده می شود.

استاندار اردبیل این مجموعه را برای استان بسیار موفق اعلام کرد و گفت: این شهرک خصوصی می تواند برای سایر بخش ها و سرمایه گذاران الگوی مناسبی برای ایجاد اشتغال و تولید و صادرات باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا