• سه‌شنبه 20 آبان 1399 :: 12:12

خبر کشف واکسن کرونا، برای روند قیمتی اونس طلا سیگنال خوبی نیست.

شمش طلا

تحلیلگران بر این باورند که صعود قیمتی طلا در هفته گذشته پیش‌بینی این فلز از اقدامات انبساطی بیشتر رئیس‌جمهور جدید ایالات متحده است و آنها پیش‌بینی کرده‌اند در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد و کنگره مانع بایدن برای تصویب بسته حمایتی جدید نشود، طلا می‌تواند با افزایش تقاضا مواجه شود.

اما اکنون این عامل نیز تحت‌الشعاع خبر موثر بودن تولید واکسن قرار گرفته است.

با اینکه بعید است که در کوتاه‌‌مدت این واکسن به مردم برسد و درصد قابل‌توجهی از افراد را ایمن کند، اما انتظارات معامله‌گران بازار طلا احتمالا مانع از صعود قیمت طلا شود.

حتی طلا می‌تواند وارد روند نزولی شود و بسیاری از سودهای خود از ابتدای سال‌جاری میلادی را پس بگیرد.

از سوی دیگر کنگره تقسیم‌شده میان دو حزب احتمالا مانعی بزرگ بر سر راه بایدن برای تصویب بسته حمایتی در ابعادی باشد که مدنظر مقامات حزب دموکرات است. این خبرها، برای روند قیمتی اونس سیگنال خوبی نیست.



دیدگاه ها

  1. لینکیار گفت:

    سلام جناب مهندس وقتتون بخیر از واحد فروش آژانس تبلیغاتی لینکیار مزاحمتون میشم پلتفرم ما بستری رو فراهم کرده برای مدیران سایت ها که بتونن رپورتاژ ها و بک لینک های خودشون رو بفروش برسونن و همچنین کسانی که برای سایتشون نیاز به بک لینک و رپورتاژ دارن میان و راحت از فروشندگان بدون واسطه خرید میکنن پنل ما تشکیل شده از پنل خریداران و فروشندگان که کار رو برای فروشنده و خریدار راحت کرده حالا اگر شما قصد فروش بک لینک یا رپورتاژ رو دارید میتونید به راحتی و رایگان ثبت نام و سایت خود را ثبت کنید یا اگه وقت ندارید ما دوستانمون زحمتش رو میکشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا