• پنج‌شنبه 29 آبان 1399 :: 10:19

نائب رئیس مجلس گفت: رسیدگی به وضعیت کارخانه نساجی سبلان در اولویت است و در این خصوص رئیس قوه قضائیه نیز بر اشتغال ۵ هزار نفری در این کارخانه تاکید دارد.

نخ نساجی

 

علی نیکزاد اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه اشتغال ۵ هزار نفری در کارخانه نساجی سبلان پارچه اردبیل را در نظر دارد که انتظار می‌رود در این زمینه اهتمام جدی مبنای کار قرار گیرد.

وی افزود: یکی از اهم برنامه‌هایی که به دنبال آن هستیم توجه به برنامه‌های اساسی در راستای رسیدگی به وضعیت کارخانه نساجی سبلان و کشت و صنعت مغان است که با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد باید مورد توجه واقع شود و در این زمینه تاکنون پیگیری‌های لازم در دست اجراست.

نائب رئیس مجلس ادامه داد: طی ملاقات اخیری که با آیت‌الله رئیسی در بحث کشت و صنعت مغان داشتیم انجام تغییر و تحولات در این مجموعه در دستور کار قرار گرفته و اشتغال‌زایی در نساجی سبلان است که به همین منظور باید برنامه‌ریزی‌های اساسی برای حل مشکلات موجود انجام یابد.

نیکزاد ادامه داد: رئیس قوه قضائیه، کارخانه نساجی سبلان را یک کارخانه ورشکسته نمی‌داند بلکه معتقد است باید وام اعطائی با سود سالانه ۱۵ درصد برگردد و در این زمینه نیاز است تا برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای حل مشکلات مربوطه مورد توجه واقع شود.

وی اظهار کرد: به دنبال تحول عظیمی در استان اردبیل با پیگیری‌های رئیس قوه قضائیه در بحث کشت و صنعت مغان و نیز کارخانه نساجی سبلان هستیم که بدون شک مایه مباهات و پیشرفت منطقه خواهد بود.

خبرنگار: مینا مرادزاده



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا