• شنبه 06 دی 1399 :: 08:17

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲ هزار و ۹۱۶ حلقه انواع لاستیک خودرو احتکار شده و خارج از شبکه توزیع به ارزش حدود ۲۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

لاستیک تایر

سردار هوشنگ حسینی گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی با محوریت توسعه نظم و امنیت اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی از احتکار لاستیک در چهار نمایندگی فروش لاستیک خودرو اطمینان حاصل کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی ماموران پلیس امنیت اقتصادی به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به آدرس این انباری‌ها اعزام شدند.

به گفته وی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در این بازرسی از این انبارها موفق شدند در مجموع ۲ هزار و ۹۱۶ حلقه انواع لاستیک خودرو احتکار شده به ارزش حدود ۲۰ میلیارد ریال کشف و ضبط کنند.

او با اشاره به اینکه لاستیک‌ها به صورت غیرقانونی دپو شده بود، بیان کرد: این نمایندگی‌ها با احتکار لاستیک ها قصد داشتند آنها را خارج از شبکه توزیع بفروشند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: با تشکیل پرونده برای مسوولان نمایندگی‌های فروش لاستیک این افراد برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شدند.

سردار حسینی ادامه داد: پلیس در برخورد با محتکران، مخلان اقتصادی و متخلفان صنفی نه تنها هیچگونه اغماضی نخواهد کرد بلکه با آنها به طور قاطع رفتار خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با اقتدار کامل از امنیت اقتصادی پاسداری و از مخلان اقتصادی و قاچاقچیان سلب تحرک کرده است، از اقشار مختلف جامعه خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی و مجرمانه موضوع را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا