• یکشنبه 28 آذر 1400 :: 01:36

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل تصريح كرد: در حوزه راه نيز ۲۰ پروژه در سطح استان اردبيل فعال است كه منابع مورد نياز براي تكميل اين محورهاي مواصلاتي ۴ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان است.

 راهسازی Road Construction

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: ۳۰پروژه در حوزه راه و مسكن در استان اردبيل فعال است كه در تلاش هستيم با تأمين اعتبار مورد نياز به سرعت اين پروژه‌ها را راه‌اندازي كنيم.

محبوب حیدری مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل اظهار کرد: ۱۰پروژه در حوزه مسكن در استان اردبيل فعال است كه در قالب اين پروژه‌ها ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسكن با سرمايه‌گذاري يك‌هزار و ۷۵۰ ميليارد توماني در حال اجراست كه با تأمين و تخصيص به موقع اعتبارات تكميل و بهره‌برداري از آنها را شاهد خواهيم بود.

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل با ارائه گزارشي از آخرين وضعيت مسكن در استان اردبيل گفت: با بسته شدن پرونده مسكن مهر در استان اردبيل از ۲ سال پيش احداث مسكن در قالب طرح اقدام ملي مسكن آغاز شده بود كه از شهريورماه امسال اين طرح به نام جهش توليد مسكن تغيير يافته و پروژه‌ها در قالب اين طرح پيگيري مي‌شود.

حيدري افزود: قرار است در قالب طرح جهش توليد مسكن در استان اردبيل ۸۰ هزار واحد مسكن احداث شود كه ۴۷ هزار واحد مربوط به شهر اردبيل و ۳۳ هزار واحد نيز در شهرستان‌هاست.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطر نشان كرد: در اجراي طرح جهش توليد مسكن با فراخواني كه از اول آبان ماه براي ثبت‌نام متقاضيان آغاز شده، كار ثبت‌نام در حال انجام است كه تا آخر آذرماه اين روند ادامه خواهد داشت.

حيدري اضافه كرد: در ۲ هفته اول دي ماه با پالايش متقاضيان مسكن اسامي افرادي كه واجد شرايط تشخيص داده مي‌شوند، در استان‌ها اعلام شده تا بر اساس اين فرآيند توليد مسكن و شروع عملیات اجرایی آن را شاهد باشيم.

وي بيان كرد: قرار است در ۲ مقطع زماني ۴ سال۸۰ هزار واحد مسكن در استان اردبيل توليد و تحويل متقاضيان شود كه در سال اول ساخت ۴۰ هزار واحد آغاز شده و ما موظف به تأمين زمين رايگان براي احداث اين واحدها هستيم.

حيدري به برگزاري جلسات متعدد شوراي مسكن در استان و پيگيري امر از سوي استاندار اردبيل اشاره كرد و ادامه داد: اداره كل راه و شهرسازي استان تاكنون براي ۲۰ هزار واحد توليد مسكن زمين مورد نياز را تأمين كرده و با برگزاري جلسات كميسيون ماده ۵ و اخذ مراحل قانوني در الحاق بخشي از اراضي اطراف شهر به محدوده سعي بر اين است تا ساخت و ساز آغاز شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: در هفته‌هاي آينده مجوز كميسيون ماده ۵ همچنين شوراي عالي و معماري در الحاق بخشي از محدوده شهر به داخل شهر انجام مي‌شود تا ما بتوانيم زمين مورد نياز را به شكل كامل تأمين كنيم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا