• یکشنبه 15 فروردین 1400 :: 11:47

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» چهره این استان در سال ۱۴۰۰ تحول و تحرکی متفاوت می‌یابد.

داود شایقی

داود شایقی در این زمینه بیان کرد: مقام معظم رهبری با دوراندیشی امسال را نیز با موضوع و محوریت حمایت از تولید و رونق روزافزون در این بخش با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری کردند تا اصلی‌ترین تمرکز در سطح ملی و استانی بر تحقق هدف‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باشد.

وی افزود: ضرورت دارد از ابتدای سال در کنار پشتیبانی همه جانبه مدیران دستگاه‌های مرتبط، مصمم به رفع موانع تولید باشیم تا مشکلات و نارسائی‌های بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی، زیرساختی و حتی صدور مجوزها تسهیل شود و در سایه آن سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و فعالان عرصه تولید و صنعت بتوانند به مقصود نهایی در افزایش تولید و ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال دست یابند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تولید را اصلی‌ترین نیاز امروز کشور در گذر از مشکلات داخلی و رفع تحریم‌های استکبار جهانی برشمرد و تشریح کرد: اگر بتوان به صورت ملی و فراگیر چالش‌های پیش‌روی تولید احصا و در هر ماه یکی از آنها برطرف شود، در پایان سال به یک خروجی مناسب در رونق‌بخشی به تولید خواهیم رسید که خود این امر زمینه‌ساز تحول و تحرک بیشتر در همه بخش‌ها خواهد بود.

انبار کالای تولیدی

وی اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه نیز به تناسب شرایط حساس و خطیر کشور همچنان از طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا حمایت می‌کند و امسال با برگزاری نشست‌های متعدد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای برنامه‌ریزی تلاش می‌شود تا بیشترین همراهی و پشتیبانی از تولید و به ثمر نشستن طرح‌های نیمه تمام در حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری صورت گیرد.

شایقی اظهار کرد: از روز نخست سال ۱۴۰۰ با تاکید استاندار اردبیل و نشست هماهنگی با مدیران و فرمانداران قرار شد تا در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تمرکز همه مسئولان بر تحقق شعار سال و تقویت جبهه تولید باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا