• یکشنبه 31 مرداد 1400 :: 05:28

اگر زمان زیادی را صرف نگاه کردن به یک صفحه، مانند کامپیوتر و یا گوشی هوشمند می کنید، هر 20 دقیقه 20 ثانیه به فاصله دور نگاه کنید. این کار می تواند از فشار چشم دیجیتال که می تواند باعث خستگی، سردرد، گردن درد و کاهش دید شود، جلوگیری کند.

ابروی چشم

چشم ها یکی از حساس ترین و البته آسیب پذیر ترین اندام های بدن هستند. روزانه فعالیت زیادی را با استفاده از آنها انجام می دهیم که با گذشت زمان و استفاده نادرست و بیش از اندازه از آن تاثیر منفی روی چشم می گذاریم. حتی اگر از سلامت کامل چشم برخوردار هستید مراقبت های لازم را انجام دهید.

اگر به دنبال نسخه طبیعی برای بهبود بینایی هستید باید بگویم راهی وجود ندارد و برای دور بینی ، نزدیک بینی همچنان باید از عینک استفاده کنید اما راههایی وجود دارند که می توانید برای حفظ سلامت چشم انجام دهید مثل انتخاب های سبک زندگی سالم ، تغذیه خوب، خوابیدن به اندازه کافی، ورزش کردن منظم، و سیگار نکشیدن.
افسانه های زیادی در مورد راه هایی وجود دارد که می توانید دید را بدون عینک و یا لنز بهبود بخشید که بیشتر اینها تکنیک های به اثبات نرسیده اند بهترین کاری که می توانید برای چشم های خود انجام دهید این است که انتخاب های سالم داشته باشید و به طور منظم نزد پزشک چشم ها را معاینه کنید.

روش تقویت چشم

راههای طبیعی حفظ سلامت چشم :

هویج

داشتن یک رژیم غذایی متعادل و سالم حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین آ :سبزیجات، هویج، ماهی ها ،ویتامین های ث ، آ ،ایی و میوه ها می توانند در حفظ سلامت چشم کمک کنند. یک رژیم غذایی مغذی می تواند به بهبود بینایی و کاهش تدریجی بینایی مرتبط با افزایش سن کمک کند.

خوابیدن به اندازه کافی :

خواب

زمانی که خیلی خسته هستید، چشم های شما می تواند به راحتی کشیده و خشک شود. خواب منظم می تواند خستگی چشمان را کاهش دهد و در نتیجه بینایی را بهبود می بخشد.
خواب کافی

استراحت چشم ها در زمان استفاده از کامپیوتر :

برنامه نویس کامپیوتر

اگر زمان زیادی را صرف نگاه کردن به یک صفحه، مانند کامپیوتر و یا گوشی هوشمند می کنید، هر 20 دقیقه 20 ثانیه به فاصله دور نگاه کنید. این کار می تواند از فشار چشم دیجیتال که می تواند باعث خستگی، سردرد، گردن درد و کاهش دید شود، جلوگیری کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا