• پنج‌شنبه 11 شهریور 1400 :: 02:48

بعضی از منابع شکر، آبزیر کاه ھستند! از جمله این منابع میتوان به سرکه بالزامیک، سس مارینارا، ماست میوهای، اشاره کرد. پس ھر خوراکی که شیرین نباشد، لزوما کم شکر یا بی شکر نیست.

قند

در اینجا چند رفتار غلطی که بعد از ترک شکر و محصولات حاوی قند باید از آنها اجتناب کنید، معرفی شده است:

زیاده روی در مصرف میوه:

میوه

افراط در خوردن میوه باعث تحمیل مقدار زیادی فروکتوز به کبد و تبدیل آن به تری گلیسیرید میشود و سایز دور کمر شما را افزایش میدھد. فروکتوز موجود در برخی از میوهھا به قدری زیاد است که اگر در تعداد زیاد مصرف شوند، مقاومت به انسولین را در بدن افزایش میدھند.

فریب خوردن از شکرهای پنهان:

سرکه

بعضی از منابع شکر، آبزیر کاه ھستند! از جمله این منابع میتوان به سرکه بالزامیک، سس مارینارا، ماست میوهای، اشاره کرد. پس ھر خوراکی که شیرین نباشد، لزوما کم شکر یا بی شکر نیست.

مصرف نوشابه رژیمی:

نوشابه

اکثر ما نوشابه رژیمی را به تنھایی نمینوشیم بلکه آن را به عنوان نوشیدنی در کنار فست فود و سیب زمینی سرخ کرده، مصرف میکنیم و عجیب اینجاست که فست فود و سیب زمینی سرخ کرده بیشتری ھم میخوریم چون فکر میکنیم که به دلیل مصرف نوشابه رژیمی، این امکان را داریم که غذای بیشتری بخوریم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا