• شنبه 27 شهریور 1400 :: 11:09

برای جلوگیری از کبد چرب وزن سالم خود را حفظ کنید: اگر اضافه وزن دارید یا چاق هستید، تعداد کالری را که هر روز می خورید کاهش دهید و ورزش بیشتری کنید. اگر وزن سالم دارید، با انتخاب یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن، آن را حفظ کنید.

شش و کبد

در مقاله ای گفته شده برای بهبود عملکرد کبد باید خوراکی هایی در رژیم غذایی گنجانده شوند.

ماهی سفید کم چربی را بخورید. بهتر است نان چاودار و گندم خریداری کنید و توصیه می شود گوشت و مرغ را بخورید.

لیست کاملی از غذاهای دوستدار کبد:

سوپ با آب سبزیجات یا با کوفته.

روغن گیاهی (ترجیحاً زیتون) ، کمی کره.

تخم مرغ به شکل املت ، با محدودیت زرده.

سبزیجات – خام ، آب پز.

میوه ها و شیرینی ها – عسل (با معده خالی)، مارمالاد ، گل ختمی

فرآورده های لبنی – نوشیدن شیر، پنیر دلمه ای بدون چربی، کفیر، ماست

نوشیدنی – چای سیاه و سبز برای بهبود کبد مهم نیست.

یک رژیم غذایی سالم را انتخاب کنید. یک رژیم غذایی مبتنی بر سبزیجات را انتخاب کنید که سرشار از میوه، سبزیجات، غلات کامل و چربی های سالم باشد.

برای جلوگیری از کبد چرب وزن سالم خود را حفظ کنید: اگر اضافه وزن دارید یا چاق هستید، تعداد کالری را که هر روز می خورید کاهش دهید و ورزش بیشتری کنید. اگر وزن سالم دارید، با انتخاب یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن، آن را حفظ کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا