• سه‌شنبه 12 بهمن 1400 :: 02:40

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در طی یک سال گذشته تعداد 2 هزار و 670 پرونده تخلف صنفی نانوایی‌ها به علت کم فروشی و عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده‌اند.

رامین صادقی:2 هزار تخلف صنفی در نانوایی‌های اردبیل ثبت شد

2 هزار تخلف صنفی در نانوایی‌های اردبیل ثبت شد

رامین صادقی در جلسه کارگروه آرد و نان مرکز استان اردبیل که در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: آرد مورد نیاز نانوایان در سطح استان تامین شده و هیچ مشکل و کمبودی در تامین آرد مورد نیاز نانوایان در سطح استان وجود ندارد و در صورت نیاز، آرد مازاد بر مصرف تامین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

وی افزود: واحدهای نانوایی در سطح استان موظفند با رعایت ساعات پخت نان که از طرف اتحادیه اعلام شده به پخت نان اقدام و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند و باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل با اشاره به بازرسی‌های انجام یافته از نانوایی‌ها عنوان کرد: از بهمن ۱۳۹۹ تا بهمن ماه سالجاری ۳۱ هزار و ۱۶۹ مورد بازرسی از واحد های نانوایی در سطح شهرستان اردبیل توسط اکیپ های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام گرفته است.

صادقی ادامه داد: در این خصوص تعداد ۲ هزار و ۶۷۰ پرونده تخلف صنفی به علت کم فروشی و عرضه خارج از شبکه به ارزش ۱۴ میلیارد و ۱۶۳ میلیون و ۴۷۶ هزار ۴۰۵ ریال جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل، برای ارائه خدمات متناسب در حوزه آرد ونان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از واحدهای صنفی و یا نانوایان با سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صمت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.


نان سنگک

2 هزار تخلف صنفی در نانوایی‌های اردبیل ثبت شد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا