• یکشنبه 10 بهمن 1400 :: 10:59

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: براساس تکالیف قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اجرایی می‌شود.

داود شایقی: خبر خوش برای ایثارگران اردبیلی

خبر خوش برای ایثارگران اردبیلی


داود شایقی اظهار کرد: این تبدیل وضعیت از طریق سامانه کارمند ایران در دستگاه‌های اجرایی استان انجام خواهد شد.

وی افزود: بعد از ثبت اطلاعات اقدامات لازم به منظور تبدیل وضع استخدامی آنان و صدور شماره مستخدم برای واجدین شرایط صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با اشاره به اینکه بررسی اطلاعات و صدور شماره مستخدم مشمولین شاغل در واحدهای استانی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انجام می‌شود، تصریح کرد: ثبت و بروزرسانی اطلاعات کارکنان نظام اداری در سامانه پاکنا الزامی است.

شایقی ادامه داد: همانگونه که اطلاعات نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی باید در سامانه پاکنا ثبت شود، دستگاه‌های اجرایی مکلف شده‌اند اطلاعات نیروهای شرکتی، طرحی، ساعتی، حق التدریس و امریه را در پایگاه اطلاعاتی تعریف شده در زیر سامانه پاکنا ثبت و بروزرسانی کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: در این رابطه و به منظور تبیین موضوع و رفع ابهامات کاربران دستگاه‌های اجرایی استان جلسه وبینار آموزشی با همراهی مدیران سازمان اداری و استخدامی کشور توسط این سازمان برگزار شده است.

شایقی گفت: مبنای هرگونه اقدامات اداری و تصمیم گیری اعم از تبدیل وضع، صدور شماره مستخدم و یا پرداخت حقوق و مزایا مبتنی بر آمار و اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های مذکور خواهد بود.


آزمون استخدام

خبر خوش برای ایثارگران اردبیلی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا