• شنبه 13 آذر 1400 :: 11:51

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: منطقه آزاد باید در مناطق محروم استان راه‌اندازی شود تا از مزایای این منطقه اهالی محروم چنین شهرهایی استفاده کنند.

بندر صادرات و واردات کالا

 

محمود عباس‌زاده مشگینی اظهار داشت: مشگین‌شهر دیار استعدادهای پنهان با محرومیت آشکار است که به رغم داشتن استعدادهای فراوان بیکاری دغدغه اصلی اهالی این منطقه است.

وی ضرورت ایجاد منطقه آزاد را در محروم‌ترین نقاط استان یادآور شد و اضافه کرد: منطقه آزاد باید در چنین مناطق محرومی راه‌اندازی شود تا از مزایای این منطقه اهالی محروم چنین شهرهایی استفاده کنند.

عباس‌زاده مشکینی بیان کرد: هر چند در راه‌اندازی منطقه آزاد اختلاف نظرهایی وجود دارد اما قرار شده 16 آذرماه با بازدیدی که دبیر مناطق آزاد کشور از استان خواهد داشت، محدوده منطقه آزاد مشخص شده و پیشنهاد کردیم تا 10 هزار هکتار منطقه نوار مرزی این استان از بیله‌سوار گرفته تا گرمی، ارشق و نمین به عنوان منطقه آزاد محسوب شود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: به هیچ وجه رقم 4 هزار هکتاری ایجاد منطقه آزاد را نمی‌پذیریم و بر این باوریم در این نوار مرزی بیشترین اراضی منابع طبیعی وجود دارد که امکان ایجاد منطقه آزاد در این نوار مرزی محروم بیش از دیگر مناطق باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا