• سه‌شنبه 27 دی 1401 :: 02:53

تکنیک «لحظه حقیقت» برای تبلیغ موثر کسب و کار

اثر بخش ترین شیوه تبلیغ محصول

اعتبارنوین: بیشتر کسب وکارها برای توسعه و موفقیت به تبلیغ و معرفی درست محصول یا خدمات‌شان به مشتری نیاز دارند، اما خیلی اوقات تبلیغ ما اثرگذاری لازم را ندارد چون از لحظه درست ارائه محصول به مخاطب هدف غافلیم.

اثربخش ترین شیوه تبلیغ محصول

صاحب‌نظران این حوزه معتقدند اگر بتوانید تبلیغ را در لحظه‌ای انجام دهید که ذهن مشتری درگیر موضوعی مرتبط با محصول شماست، اثربخشی آن بسیار بالا خواهد بود. به آن لحظه جادویی درگیری مشتری «لحظه حقیقت» می‌گویند.

تبلیغ روی عجیب ترین نقطه شهر !

یک ماجرای جالب درباره پیدا کردن «لحظه حقیقت» که بیشترین اثرگذاری را روی مخاطب دارد، این است که در لبنان یکی از شرکت های تولیدکننده پودر لباس شویی می‌خواست با استفاده از تکنیک لحظه حقیقت محصولش را به مشتری معرفی کند، اما سختی کار این بود که بازاریاب ها و کسانی که پویش تبلیغاتی محصول را به‌عهده داشتند، نمی‌دانستند مشتریان چه زمانی درگیر شست‌وشو و تمیزکاری هستند تا همان لحظه تبلیغ را به آن ها عرضه کنند. تبلیغ در تلویزیون و رادیو راه‌حل مناسبی به نظر نمی‌رسید، اما آن‌ها می‌دانستند که بیروت پر از ساختمان‌های بلند است و بانوان لبنانی اغلب برای خشک شدن لباس‌ها، آن‌ها را از رخت آویزهایی در تراس ساختمان آویزان می‌کنند. این همان «لحظه حقیقت» بود که بازاریاب ها دنبال آن بودند. آن‌ها یک جای معرکه برای تبلیغ پیدا کردند: روی سقف اتوبوس‌های شهری! چون خانم‌ها هنگام پهن کردن رخت‌ها از بالا و روی تراس، محیط بیرون و خیابان را تماشا می‌کردند و نگاه‌شان به تبلیغ روی سقف اتوبوس‌ها هم می‌افتاد.

شما هم برای اثرگذاری معرفی محصول یا خدمات‌تان دنبال چنین لحظه‌ای باشید.

ایده و تصمیم



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا