• چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 :: 04:37

در اینجا به دلایل خرابی ماشین لباسشویی اشاره می کنیم.

R13K 312

برندهای ژاپنی تولید کننده لوازم خانه در کیفیت و دوام قطعات مشهور هستند. اما این کیفیت تضمینی برای سالم ماندن همیشگی این دستگاهها نیست. در صورتی که یک وسیله برقی خراب شود، به خصوص اگر ساخت برندهای معتبر و باکیفیت باشد، باید وسواس زیادی در تعمیر آن به خرج داد. در صورتی که از قطعه بی کیفیت استفاده شود یا تعمیرکار دستگاه تخصص کافی نداشته باشد، احتمال آسیب دیدن سایر قطعات و به وجود آمدن خرابی های بیش تر نیز وجود خواهد داشت. یکی از این برندها، برند ژاپنی کنوود است. این برند از سال 1946 فعالیت خود را آغاز کرده و تا امروز، نمایندگی های متعددی در سرتاسر جهان راه‌ندازی کرده است. اما در کشور تعمیر این دستگاهها با توجه به تحریم های موجود در نمایندگی های تعمیراتی مشخصی انجام می‌گیرد. تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد ، در کوتاهترین زمان و با استفاده از قطعات باکیفیت و فابریک دستگاه، در مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس انجام می‌شود. برای انجام تعمیرات این دستگاه ها، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

ارورهای لباسشویی کنوود

ماشین لباسشویی کنوود، از سیستم های به روز دنیا بهره می‌برد. یکی از این موارد که کمک قابل توجهی به تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد می‌کند، سیستم عیب یابی خودکار است. در این سیستم، تمام ارورهای دستگاه با استفاده از علائم مشخصی به اطلاع کاربر می‌رسند. در ادامه با معنای برخی از این ارورها آشنا می‌شویم.

ارور E1: خطای باز بودن درب دستگاه. اگر از بسته بودن درب مطمئن هستید، می‌توانید میکروسوئیچ درب لباسشویی را بررسی کنید.

ارور E2: سطح آب در دستگاه کم است که ممکن است به دلیل ایراد در هیدروستات ماشین لباسشویی باشد.

ارور E3: مشکل در سیستم تخلیه شما را مجبور به تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد می‌کند. پمپ تخلیه، فاضلاب و سایر قسمت های خروجی دستگاه را بررسی کند.

ارور E4: آب از سطح مجاز فراتر رفته است. باز هم باید ارتفاع سنج آب یا همان هیدروستات دستگاه را بررسی کنید.

ارور E5: دستگاه در دماهای مختلف کار شستشو را انجام می‌دهد. این خطا به معنای مشکل در المنت ها و هیتر آب دستگاه است. برای تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد، با شماره تلفن های بالای صفحه تماس بگیرید.

در صورت مواجه شدن با سایر خطاهای دستگاه، معنای آن ها را از طریق دفترچه راهنمای دستگاه پیدا کنید. در ادامه با برخی از ایرادات کلی ماشین لباسشویی آشنا می‌شویم.

لرزش و تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد

لرزش و سر و صدای زیاد در ماشین لباسشویی، عمدتا به دلایلی نظیر تراز نبودن دستگاه، ایراد در کمک فنرها و در مواردی به دلیل بارگیری نامناسب ماشین لباسشویی کنوود است. اگر دلیل را پیدا نکردید، برای تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد اقدام نمایید.

تمیز شسته نشدن لباس ها در لباسشویی

عمده ترین دلایل کثیف شسته شدن لباس ها در لباسشویی عبارتند از : عدم انتخاب برنامه شستشوی مناسب، پر کردن بیش از حد دستگاه، گرفتگی مسیر تخلیه لباسشویی و استفاده از مواد نامناسب برای لباسشویی است.

روشن نشدن ماشین لباسشویی

این مشکل گاها به دلایل ساده ای نظیر خرابی پریز برق، عدم اتصال دوشاخه به پریز برق، خرابی میکروسوئیچ، تراز نبودن دستگاه یا از کار افتادن تایمر دستگاه اتفاق می‌افتد. اگر مشکلات پیچیده تری مانند خرابی برد الکترونیکی به وجود آمده باشد، باید برای تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد، از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد سرویس

با برخی از پرتکرارترین مشکلات لباسشویی کنوود آشنا شدیم. اگر قصد تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد را دارید، باید این کار را به کمک قطعات باکیفیت و افراد متخصص انجام دهید. این کار در مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس با مناسب ترین قیمت ها و در کوتاهترین زمان برای شما انجام خواهد شد. برای استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا