• یکشنبه 13 خرداد 1403 :: 03:30

ابزارهایی که‌آرزو فروشان برای فریب مخاطبانشان استفاده می‌کنند، تبلیغ زندگی به‌ظاهر لاکچری خود است.

اینفلوئنسرها برای فریب چه می‌کنند؟

یکی از ابزارهایی که‌آرزو فروشان برای فریب مخاطبانشان استفاده می‌کنند، تبلیغ زندگی به‌ظاهر لاکچری خود است؛ تصویری غیرواقعی از نمایش امکاناتی که اغلب آنها به‌صورت روزانه یا ساعتی برای تهیه ویدئوهای تبلیغاتی امانت گرفته می‌شوند؛ از خانه و ماشین گرفته تا سفرهای خارجی به‌صورت اقساطی همراه با تورهای مسافرتی. یکی از مشاوران املاک گران قیمت می‌گوید خانه‌های مبله و مجهز در مناطق بالاشهر زیاد است. اغلب این خانه‌ها توسط اینفلوئنسرهای اینستاگرامی به‌صورت روزانه یا ساعتی برای ضبط ویدئوهای تبلیغاتی اجاره می‌شود و این روند طی سال‌های اخیر افزایش یافته است.

البته فقط خانه‌های گران قیمت مورد تقاضای این افراد برای پیشبرد اهدافشان نیست؛ مراکز کرایه اتومبیل بدون راننده هم یکی از مشتریان پرو‌پا‌قرصشان همین اینفلوئنسرهایی هستند که با تامین ضمانت‌های لازم حاضرند با اجاره خودروهای گران قیمت، خود را در شبکه‌های مجازی به معرض نمایش بگذارند و ادعا کنند مالک این خودروهای لوکس هستند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا