• سه‌شنبه 12 تیر 1403 :: 11:21

مدرک تحصیلی گم شده و نحوه گرفتن المثنی آن و همچنین چاپ آگهی در روزنامه از مطالبی است که در این نوشتار به آن اشاره می شود.

برای گرفتن مدرک تحصیلی گم شده از کجا شروع کنیم؟

برای گرفتن مدرک تحصیلی گم شده از کجا شروع کنیم؟

گم شدن مدرک تحصیلی دانشگاهی و گرفتن مجدد آن یکی از مشکلاتی است که ممکن است گریبانگیر همه شود. چرا که این مدرک جزو اسناد و مدارک معتبر بوده و بدون مدرک تحصیلی دانشگاه به مشکلاتی بر خواهیم خورد.

خیلی از کسانیکه قصد ادامه تحصیل دارند، یا می خواهند استخدام شوند، حتما باید آخرین مدرک تحصیلی را ارائه دهند. اما وقتی  مدرک خود را در بین دهها کاغذ جستجو می کنند، پیدا نمی کنند.

وقتی مدرک تحصیلی و دانشگاهی را گم کردیم، چه کنیم؟

مدرک تحصیلی متفاوت و انواع مختلفی دارد، مثل مدرک سیکل و دیپلم؛ مدرک فوق دیپلم و کاردانی، مدرک کارشناسی و لیسانس، مدرک فوق لیسانس و کارشناسی ارشد، مدرک دکترا..

هر کدام از این مدارک اگر گم شود، شرایط خاصی را برای گرفتن المثنی مدرک تحصیلی خواهد داشت.

اما اولین قدم برای گرفتن المثنی مدرک تحصیلی و دانشگاهی اعلام مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار سراسری است. بسته به نوع مدرک تحصیلی شرایط اعلام مفقودی مدرک فارغ التحصیلی نیز متفاوت است.

مثلا برخی دانشگاهها بر اساس آیین نامه داخلی باید مفقودی را در 3 نوبت به فاصله 15 روز در میان در روزنامه منتشر کنند. برخی دانشگاهها هم هر ماه یک نوبت و برخی دانشگاهها هر دو ماه یکبار.

شما می توانید از طریق معاونت آموزشی و فارغ التحصیلی محل تحصیل علاوه بر دریافت متن مفقودی مدرک دانشگاهی از شرایط چاپ آگهی انتشار و تعداد دفعات چاپ گم شدن مدرک فارغ التحصیلی اطلاعات دقیقی را دریافت کنید.

اطلاع پیدا کردید حالا نوبت به سفارش آگهی در روزنامه است.

فقط دقت داشته باشید که روزنامه باید مجوز کثیرالانتشار سراسری باشد تا بعدها به مشکل برنخورید.

موسساتی در زمینه چاپ مفقودی مدرک تحصیلی در روزنامه و حتی مفقودی کارت دانشجویی وجود دارد که یکی از معتبرترین آنها شرکت آریتان رسانه است.

این شرکت در زمینه چاپ آگهی در روزنامه بسیار فعال و منظم است و توانسته رضایت خوبی را در بین مشتریان و سفارش دهندگان کسب کند.

این شرکت با پشتیبانی 14 ساعته ( از ساعت 8 صبح تا 12 شب) توانسته در زمینه مشتری مداری رتبه خوبی را کسب کند.

شما می توانید به ورود به سامانه چاپ آگهی در روزنامه به نشانی www.chapeagahi.ir تمامی مشخصات لازم بری مفقودی مدرک دانشگاهی را ثبت کنید.

چاپ مفقودی مدرک تحصیلی در روزنامه

چاپ مفقودی مدرک تحصیلی در روزنامه

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا