• شنبه 18 اردیبهشت 1400 :: 04:20

در این مقاله نحوه و آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin را مطالعه خواهید کرد، تمامی مراحل بصورت تصویری و قدم به قدم آموزش داده خواهد شد.

در ابتدا باید بصورت کلی در مورد صرافی کوکوین بیشتر بدانید، چرا که تصمیم گرفته اید داخل آن ثبت نام کرده و سرمایه تان را وارد حساب کاربری خود کنید و با آن به کسب درآمد بپردازید. در بسیاری از سایت ها به برخی از محدودیت ها و همچنین مزیت های اساسی صرافی کوکوین اشاره ای نشده است که در این مطلب سعی می شود بصورت کامل در این مورد صحبت داشته باشیم.

صرافی kucoin در may 2017 تاسیس گردید و اجازه داد تا کاربرانش از این پلتفرم جهت معاملات خود استفاده کنند، تیم کوکوین تحقیقات خود را برای ساخت پلتفرمی بر پایه بلاکچین از سال 2013 شروع کرده بودند ولی سالها زمان برد تا توانستند خروجی مناسب و همچنین پلتفرمی با رابط کاربری ساده ولی با امنیت بالا طراحی کنند.

طبق آمار رسمی یک سال بعد از شروع فعالیت این صرافی، تعداد کاربرانی آن به بیش از یک میلیون نفر رسید و در حال حاضر حجم معاملاتی کلی که در آن انجام می شود، بیش از یک میلیارد دلار در روز می باشد که آمار مناسبی است.

صرافی کوکوین یک رمز ارز مختص به خود به نام KCS را راه اندازی کرد تا برای تخفیف در معاملات از آن استفاده کند که در ادامه در رابطه با تخفیف معاملات بیشتر صحبت خواهیم کرد .

صرافی کوکوین در باینری آپشن جاب

بنیانگذار این صرافی، شخصی بنام Michael Gam است و کمپانی اش شامل 12 عضو اصلی و بیش از 300 کارمند در سراسر جهان می باشد.

نکات مهم قبل از ثبت نام در صرافی کوکوین

  1. این صرافی همانند صرافی بایننس ایرانی ها را تحریم کرده؛ لذا برای ورود به سایت، می بایست از یک فیلتر شکن آی پی ثابت اقدام  کنید.
  2. جهت ورود به سایت ترجیحا از آی پی آمریکا، انگلیس و آلمان استفاده نکنید.
  3. به هیچ عنوان شماره تلفن خود را در سایت کوکوین وارد نکنید، مگر نه متوجه ایرانی بودن شما می شوند و حساب مسدود می شود.
  4. حتما با ایمیلی ثبت نام کنید که معتبر باشد و پسورد آن را حفظ باشید.

همانطور که آگاه هستید، صرافی کوکوین مانند صرافی بایننس ایرانی ها را تحریم کرده است، ولی سخت گیری هایش نسبت به صرافی بایننس کمرنگ تر می باشد، لذا به هیچ عنوان نیازی به احراز هویت نیست و شما می توانید بدون احراز هویت روزانه تا 2 بیت کوین واریز یا برداشت تراکنش داشته باشید که این میزان تقریبا برای تمامی معامله گران ایرانی مناسب می باشد.

نکته بعدی در این قسمت از ثبت نام در صرافی کوکوین که باید به آن اشاره کنیم، احراز هویت با پاسپورت جعلی است که پیشنهاد می شود به هیچ عنوان اینکار خطرناک را انجام ندهید؛ چرا که در صورت اثبات جعلی بودن پاسپورت حساب شما همراه با پولتان بلوکه می شود و شاید دیگر هیچوقت امکان بازگردانی آن نباشد.

ثبت نام در کوکوین با آموزش سایت باینری آپشن جاب

نحوه معامله کردن در صرافی کوکوین

همانطور که در سایت باینری آپشن جاب گفته شد صرافی کوکوین هم محیط اسپات بدون اهرم را به مشتریان خود ارائه می دهد و هم محیط فیوچرز با اهرم 10x که در ادامه آموزش خواهیم داد چگونه این دو محیط را در اکانت خود فعال نمایید.

اجازه دهید در مورد محیط spot و فیوچرز کمی بیشتر توضیح دهیم ؛ در محیط اسپات شما فقط با پول خودتان اقدام به خرید هر نوع رمز ارزی می کنید و می توانید رمز ارزی که خریداری کردید را نامحدود نگهداری کنید و هر زمان که مایل بودید با سود آن را بفروش برسانید ، در اسپات هنگام خرید پولتان چند برابر نمیشود و اهرم یا همان لوریج داده نخواهد شد تا خرید های سنگین تری انجام دهید .

محیط فیوچرز صرافی کوکوین

اما محیط فیوچرز به معاملات محازی می گویند که از طرف صرافی به شما لوریج داده میشود تا چند برابر حجم پولتان رمز ارز خریداری کنید. به بیان ساده تر از صرافی پول قرض می گیرید تا سود بیشتری کنید، فقط توجه داشته باشید که در این محیط شما نمیتوانید معاملتان را نامحدود باز بگذارید، نهایتا تا چند روز بعد باید معامله ای که باز کردید بسته شود تا پول صرافی را برگردانید، لذا در معاملات فیوچرز بسیار بیشتر دقت کنید، چرا که نیازمند تسلط و آموزش در بازار است.

انواع ترید در کوکوین

برای اینکه بیشتر با محیط تریدر در این صرافی آشنا شوید، باید بگوییم که به طور کلی به دو روش می توان این کار را در کوکین انجام داد:

  • تریدر سریع
  • ترید با برنامه

نحوه انجام ترید سریع

برای ترید سریع، ارز دیجیتال در این صرافی می باست از داخل صفحه فرم معاملات خرید و فروش، نوع سفارش را بر روی ” Market” قرار دهید. در این صورت، خود صرافی به صورت خودکار بهترین قیمت را برایتان پیدا می کند و در نتیجه سفارش شما تکمیل می گردد.

برای مثال: تصور کنید که تمایل دارید، قصد دارید با استفاده از یک تتر بیت کوین خریداری کنید. برای این منظور  از بخش مربوط به خرید بیت کوین در صفحه معاملات اقدام می نماییم. سپس در آن قسمت نوع سفارش را بر روی “Market” قرار می دهیم و بعد از آن کافی است تا مقدار مورد نظر خود را برای خرید وارد نمایید. با انتخاب هر کدام از گزینه های موجود(25، 50، 75 و 100 درصد) می توانید مشخص نمایید که چه میزان از سرمایه شما به خرید اختصاص یابد. برای مثال اگر 50 درصد را انتخاب کنید، نیمی از دارایی شما برای خرید این ارز دیجیتال در نظر گرفته می شود. فرآیند انجام مراحل فروش نیز به همین صورت است اما باید برعکس انجام شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا