• یکشنبه 18 مهر 1400 :: 04:37

وغن اوکالیپتوس می تواند در صورت استفاده در مقادیر تنظیم شده و طبق دستورالعمل های حرفه ای، به مرور زمان آفتاب سوختگی را تسکین دهد. خواص ضد التهابی و تسکین دهنده درد روغن اکالیپتوس به تسکین آفتاب سوختگی و قرمزی کمک می کند.

روغن زیتون و کنجد

روغن اکالیپتوس مزایای متعددی برای پوست و مو دارد، به چند مورد از خواص روغن اکالیتپوس برای پوست، مو و سلامتی و همچنین نحوه مصرف آن را در ادامه بخوانید.

1. خواص روغن اکالیپتوس برای شوره سر

شوره مو

روغن اکالیپتوس، شوره سر را کاهش می دهد. خواص ضد باکتریایی و ضد ویروسی اکالیپتوس به جلوگیری تدریجی از پوسته های شوره کمک می کند. این روغن به پاکسازی پوست سر و از بین بردن سلول های مرده پوست که باعث رفع شوره سر می شوند و پوست سر شما را سالم و تغذیه می کند، کمک می کند.

2. خواص روغن اکالیپتوس برای تقویت رشد مو

سفیدی مو

خواص قابض آن به کنترل تولید چربی کمک می کند و در نتیجه از انسداد فولیکول های مو پس از چربی و خاک زیادی که می تواند منجر به ریزش مو شود، جلوگیری می کند. به عنوان یک محرک مو، به تقویت رشد مو کمک می کند، از شکستگی مو جلوگیری می کند و با افزایش خاصیت ارتجاعی در طول زمان، موها را تقویت می کند.

3. آفتاب سوختگی را برطرف می کند

خارش

اعتقاد بر این است که روغن اوکالیپتوس می تواند در صورت استفاده در مقادیر تنظیم شده و طبق دستورالعمل های حرفه ای، به مرور زمان آفتاب سوختگی را تسکین دهد. خواص ضد التهابی و تسکین دهنده درد روغن اکالیپتوس به تسکین آفتاب سوختگی و قرمزی کمک می کند. ترکیب تسکین دهنده این روغن ممکن است به جلوگیری از هرگونه عفونت نیز کمک کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا