• شنبه 29 آبان 1400 :: 06:52

مدیرکل‌ اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۸ مجتمع گردشگری با بیش از ۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌ گذاری در سطح استان اردبیل در حال اجرا و احداث است.

 

 

نادر فلاحی اظهار داشت: عملیات احداث 18 مجتمع گردشگری در سطح استان اردبیل در حال اجرا بوده که میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بیش از 60 درصد است.

مدیرکل‌ اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر، سرعین و نیر در حال احداث بوده که بیش از 9 هزار و 612 میلیارد ریال برای اجرای آنها سرمایه‌گذاری شده است.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیشرفت اجرای طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود که چهار مورد از این طرح‌ها تا پایان امسال، 10 طرح در سال آینده و مابقی نیز در سال 1402 به بهره‌برداری رسیده و برای خدمات‌رسانی به گردشگران مهیا شود.

فلاحی ادامه داد: با راه‌اندازی و آغاز فعالیت این مجتمع‌های گردشگری 772 شغل جدید در بخش گردشگری استان اردبیل ایجاد خواهد شد و شاهد رونق بخش گردشگری در کنار توسعه اشتغال در استان خواهیم بود.

مدیرکل‌ اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر طرح‌های مختلفی در بخش گردشگری استان اردبیل در حال اجرا بوده که بهره‌برداری از آنها توسعه زیرساخت‌های گردشگری و رونق در این بخش را فراهم خواهد آورد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا