• پنج‌شنبه 04 خرداد 1402 :: 03:52

سریال ویکو می ‌خواهد تاریخچه‌ای جدید از اتفاقات تاریخی را به مخاطبان ارائه دهد.

نمایش درام تاریخی دشوار است و به تصویر کشیدن رویدادهایی که در ذهن برخی بینندگان نسبتاً تازه هستند، می تواند اوضاع را پیچیده تر کند. اما سریال ویکو : سرانجام، با بیان داستان خود به صورت غیرخطی سعی می کند مشکل هیجان انگیز جلوه دادن وقایع آشنا را حل کند!

images_1684658874_6469daba9eb12.png

سریال Waco: The Aftermath، محصول 2023 و ساخته جان اریک داودل به تازگی سر و صدای زیادی به پا کرده است. این کارگردان آمریکایی که معمولاً او را با ساخت فیلم و سریال های ژانر وحشت می ‌شناسیم،  نویسندگی، کارگردانی و تهیه سریال ویکو را هم بر عهده گرفته است. داستان سریال به ماجرایی در سال 1991 بر می گردد. داستانی تلخ در مورد یک محاصره 51 روزه که منجر به کشته شدن افراد زیادی شد. در ادامه ضمن معرفی این سریال جدید، آن را بررسی می کنیم. اگر شما هم عاشق سریال های تاریخی و درام هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

سریال ویکو : سرانجام، داستانی درام و تاریخی

سی سال پس از یک اتفاق مرگبار و اختلاف نظر بین مجریان قانون فدرال و فرقه داویدیان در منطقه ویکو، تگزاس، حتی اساسی‌ترین حقایق این تراژدی هم مورد مناقشه است. هر دو طرف اصرار دارند که طرف مقابل شروع به تیراندازی اولیه کرد که منجر به کشته شدن چهار مامور و شش فرقه‌گرا شد. حالا با پخش سریال ویکو : سرانجام، می توانیم این ماجرا را از زاویه دوربین و نگاه کارگردان این سریال یعنی جان اریک داودل ببینیم!

پس از وقایع دلخراشی که در 19 آوریل 1993 اتفاق افتاد، همه می دانستند که این اتفاق سرآغاز مشکلات دولت و شهروندان خواهد بود. سریال درام و تاریخی «Waco: The Aftermath» این مسائل را با داستان ‌های فرعی و شخصیت‌های متعددش دنبال می ‌کند. این سریال گاهی در خدمت نشان دادن تفاوت‌ نظرات در مورد این اتفاقات و گاهی فقط نمایش یک جنایت واقعی است. بد نیست بدانید این سریال ادامه‌ای از سریال ساخت 2018 به نام ویکو است که از فیلم‌ های فلش بک برای نمایش دراماتیک آن رخداد استفاده می ‌کند.images_1684659021_6469db4d3deb0.png

در واقع این سریال می ‌خواهد تاریخچه‌ای جدید از اتفاقات تاریخی را به مخاطبان ارائه داده و در عین حال مسئولیت قضاوت را به گردن مخاطبش بیاندازد. یک پیش‌درآمد طولانی، یک دنباله درام و یک داستان بی نظیر و پر از تنش، مملو از شخصیت ‌ها و داستان‌های فرعی تمام چیزی است که سریال ویکو محصول 2023 را تشکیل داده است.

اگر شما هم به داستان های تاریخی علاقه دارید، دیدن این سریال خالی از لطف نیست. با تماشای سریال ویکو : سرانجام، به داستانی تلخ در سال 1991 سفر کنید، از تماشای درام آن لذت ببرید و قاضی یک اتفاق هولناک تاریخی باشید. برای دیدن سریال ویکو به پلتفرم فیلیمو مراجعه کرده و این سریال بی نظیر را با بهترین کیفیت تماشا کنید.

سریال ویکو ،داستان یک اتفاق مرگبار

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، سریال ویکو : سرانجام، داستانی درام و تاریخی است. این سریال نگاهی دوباره به اتفاق هولناکی می اندازد که 30 سال پیش افراد زیادی را عزادار کرد. اسن سریال جدید با تمام جزئیات و حقایق، به تماشاگران خود نشان می ‌دهد که چگونه چندین دستگاه قضایی در این نبرد شکست خورده‌ اند و چگونه این حادثه بسیار پلید، به عنوان چالشی برای حقوق بشر و قانون در آمریکا، به یادگار مانده است.

داستان درباره وقایع پس از محاصره تاریخی ویکو است؛ منطقه ای در تگزاس آمریکا که اعضای فرقه داودیه در اوکلاهاما سیتی آمریکا در آن جمع شده بودند. این محاصره 51 روز طول کشید و در نهایت به دست پلیس فدرال و پلیس ایالتی، منجر به یک کشتار حزن انگیز و تقویت جنبش های نظامی آمریکایی شد.

images_1684659031_6469db57cfc3d.png

در آخر

داستان سریال ویکو : سرانجام، پس از حمله اف‌بی‌آی به دیوید کورش و پیروان فرقه داودیه در اوکلاهاما سیتی آمریکا اتفاق می ‌افتد. این حمله منجر به محاصره 51 روزه می شود، محاصره ای که باعث کشت و کشتاری عظیم در منطقه ویکو واقع در تگزاس آمریکا شد. کارگردان این سریال یعنی جان اریک داودل با نگاهی متفاوت به این حادثه تلخ؛ آن را برای تماشاگران به تصویر می کشد. نگاهی که بیننده را در جایگاه قضاوت می نشاند و او را با سیر اتفاقات همراه می کند. اگر شما هم مشتاق تماشای این سریال درام و تاریخی هستید، می توانید فصل 1 سریال ویکو را از پلتفرم فیلیمو تماشا کنید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا