• سه‌شنبه 05 فروردین 1399 :: 12:13

فرماندار اردبیل گفت: کلیه بازارهای سرپوشیده، پاساژها و اصناف اردبیل که اقلام غیرضروری تأمین می‌کنند، تعطیل شدند.

کسادی بازار

 

مسعود امامی یگانه، ضمن قدردانی از کسبه و اصناف مختلف، اظهار کرد: با همکاری بازاریان عزیز، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها، کلیه بازارهای سرپوشیده، پاساژها و اصناف اردبیل که اقلام غیرضروری تأمین می‌کنند، تعطیل و تمام ورودی‌های بازار سرپوشیده و طلافروشان نیز مسدود شدند.

وی افزود: توسط اکیپ‌هایی که در سطح شهر ناظر بر تعطیلی بازار هستند، تعداد ۲۰ مورد از کسبه‌هایی که با تخطی از تلاش برای حفظ سلامتی مردم، اقدام به بازگشایی مغازه‌هایشان کرده بودند، پلمب گردید.

فرماندار اردبیل از تعطیلی ادارت این شهرستان تا ۱۵ فروردین‌ماه خبر داد و بیان کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی، دستگاه‌ها موظف شدند، با تشخیص مدیران دستگاه‌ها فقط پرسنل مورد نیاز جهت انجام امورات ضروری به صورت شیفتی در ادارات حاضر شوند.

 

تعطیلی بازار

 

امامی یگانه با بیان این‌که بانک‌ها تا ۱۵ فروردین، ارایه خدمات حضوری نخواهند داشت عنوان کرد: کارمندان بانک‌ها به صورت شیفتی فقط جهت شارژ خودپردازها در بانک حاضر خواهند بود ‌و خدمات بانکی به صورت تلفنی از طریق سیستم بانک‌داری الکترونیک صورت خواهد پذیرفت.

وی در خاتمه ضمن درخواست از مردم به حضور در منازل و همکاری با مسؤولان، تصریح کرد: مراکز بهداشتی، درمانی، امدادی و اصنافی که اقلام ضروری مردم را تامین می کنند، تنها مجموعه‌هایی هستند که فعالیت‌هایشان کماکان برقرار است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا