• شنبه 20 دی 1399 :: 08:47

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۲۹ درصدی تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی این استان در ۹ ماه امسال خبر داد.

پلیس جاده

خبرنگار: مینا مرادزاده

کلیم‌الله وثوقـی در بازدید از راهدارخانه کجل در محور اردبیل – سرچم گفت: امسال در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال به دلیل اعمال محدویت ها با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ۲۹ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به فعال بودن ۶۸ سامانه تردد شمار در راه های ارتباطی استان اردبیل افزود: در ۹ ماه سال جاری بیشترین تردد به ترتیب در محور ارتباطی اردبیل – آستارا و بالعکس با شش میلیون و ۶۲۳ هزار تردد، جاده ارتباطی اردبیل – سه راهی سرعین و بالعکس با چهار میلیون و ۸۹۳ هزار تردد و محور اردبیل – مغان محدوه سه راهی صحرا با چهار میلیون و ۳۳۳ هزار تردد به ثبت رسیده است.

وی میانگین سرعت در راه‌های ارتباطی استان اردبیل در این مدت را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و ادامه داد: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز در ۹ ماه امسال به ترتیب در جاده مشگین شهر – کنگرلو و جاده بران- قره آغاج – سربند – پارس آباد مغان ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه در این مدت یک میلیون و ۱۲۹ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در راه های ارتباطی استان ثبت شده است، اظهار کرد: بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز هم به ترتیب در جاده های ارتباطی اردبیل – آستارا، سه راهی بیله سوار به بیله سوار و اردبیل – آبی بیگلـو ثبت شده است.

وثوقی از فعال بودن ۱۳۵ سامانه هوشمند جاده ای در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: وضعیت حمل و نقل کالا و مایحتاج عمومی مردم در استان کاملا عادی بوده و این مهم بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا