• دوشنبه 22 دی 1399 :: 07:58

استاندار اردبیل گفت: طرح کنترل سرعت متوسط به عنوان علاج موقت پیشگیری از تصادفات در جاده‌های استان اجرا می‌شود.

جاده مسدود

اکبر بهنامجو در جلسه شورای راهبری تصادفات استان تشریح کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم برای نصب و تجهیز امکانات لازم در جاده‌ها و دوربین‌های ثبت سرعت انجام شده است.

وی بیان کرد: در جاده‌هایی که برای عملیاتی شدن این طرح دوربین کمتری دارد به نصب و تجهیز دوربین‌های جدید و فعال کردن دوربین‌های غیرفعال توسط ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدام می‌شود.

استاندار اردبیل همچنین بر تسریع در احداث پاسگاه پلیس راه در جاده مشگین‌شهر – پارس‌آباد از سوی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد و از تلاش برای تامین اعتبار آن خبر داد.

بهنامجو گفت: لازم است وضعیت تامین زمین موردنیاز این پاسگاه تا یک ماه آینده مشخص شود و اقدامات اجرایی آن تا هفته دولت پایان یابد.

وی به در حال اجرا بودن ساختمان مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل از سوی شهرداری اشاره کرد و خواستار تسریع در تجهیز این مرکز در اسرع وقت شد.

استاندار اردبیل در ادامه سخنانش به تجمع مطب‌ های پزشکان در هسته مرکزی شهر اردبیل اشاره کرد و این موضوع را در افزایش ترافیک مرکز استان تاثیرگذار دانست.

وی افزود: لازم است برای کاهش ترافیک برخی پزشکان به احداث مطب در نقاط دیگر شهر اقدام کنند و در این راستا باید مشوق‌هایی هم برای کاهش هزینه احداث از سوی شهرداری در نظر گرفته شود.

بهنامجو تعیین تکلیف پارکینگ خودروهای سنگین در ورودی‌های اردبیل را ضروری دانست و خواستار جلب مشارکت بخش خصوصی در این زمینه شد.

وی اظهارکرد: پارک خودروهای سنگین بویژه خودروهای حامل مواد سوختی باید در داخل شهر کنترل و از ورود خودروهای حامل این مواد که متعلق به استان نیست در ورودی‌ها ممانعت شود.

حجت فتاحی ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به موانع موجود کنترل ترافیک خواستار مساعدت مسئولان استان در تامین و تجهیز امکانات برای کنترل ترافیک شهری شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا