• شنبه 04 بهمن 1399 :: 01:43

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی از تولید کنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی این استان حمایت همه‌جانبه می‌کند.

آبیاری مزارع کشاورزی
ناصر عتباتی در بازدید از شهرک گلخانه‌ای سامیان اردبیل افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و فعالان حوزه کشاورزی از جنبه‌های حفظ تولید داخلی، اشتغال و تولید محصولات استراتژیک و غذایی با هدف تأمین امنیت غذایی کشور همواره از جایگاه مهمی برخوردار و بسیار ضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید و سرمایه‌گذاران در حوزه‌های کشاورزی استان اردبیل در کنار سایر بخش‌های تولیدی، فرهنگی و صنعتی افزود: محدودیت‌های اقلیمی و اصلاح الگوی مصرف آب، ضرورت کشت‌های متراکم و گلخانه‌ای را بیش از پیش نمایان کرده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، روند فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان در احداث و توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای را چشمگیر خواند و اضافه کرد: در چند سال آینده، افق‌های روشنی از لحاظ تولیدات گلخانه‌ای پیش‌روی روی بخش کشاورزی استان گشوده شده است.

وی با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های تولید گلخانه‌ای در استان اردبیل از سوی دستگاه‌های ذیربط، اقدام به تولید محصول متناسب با ظرفیت‌های بومی را کاری جهادی عنوان کرد.

عتباتی تاکید کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت گاز و برق و آب منطقه‌ای در اجرا و اتمام زیرساخت‌های شهرک‌های گلخانه‌ای درسطح استان بیش از پیش همکاری کرده و بانک‌های عامل نیز در پرداخت تسهیلات مورد نیاز این سرمایه‌گذاران را برای رسیدن به مرحله تولید محصولات پشتیبانی کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا