• شنبه 17 دی 1401 :: 04:45

به گفته بسیاری از افراد، پوست تیره زیبا نیست، بنابراین روشن شدن پوست طرفداران زیادی دارد،

 اگرچه زیبایی یک مفهوم نسبی است و ممکن است بسیاری از مردم روی زمین تعاریف متفاوتی برای آن داشته باشند، اما همه افراد در این عقیده مشترک هستند که می خواهند زیباتر به نظر برسند.

معیار زیبایی هرچه باشد، دستیابی به آن اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهد و آنها را خوشحال می کند. اگر به روشن کردن پوست علاقه دارید، دکتر فاطمه حبشی مدیر آکادمی فلدورا ، در این مقاله تجربه و دانش خود را در مورد روش های روشن کننده پوست با شما به اشتراک گذاشته است.

R13K 41

آیا روشن شدن پوست سخت است؟

برخی افراد فکر می کنند روشن کردن پوست تیره اگر غیرممکن نباشد دشوار و پرهزینه است، اما حقیقت این است که اگر تکنیک ها را بلد باشید می توانید پوستی روشن و شفاف نیز داشته باشید. برخلاف تصور عمومی، لازم نیست پول زیادی برای آن خرج کنید، برخی از راه حل های ساده و مراقبت های بهداشتی به شادابی پوست شما کمک می کند.

ابتدا یک عکس خوب از پوست خود در نور مناسب بگیرید تا بتوانید تغییرات رنگ پوست خود را در طول زمان پیگیری کنید تا بتوانید بعداً آن را مقایسه کنید.

برای براق شدن پوست صورت چه باید کرد؟

اولین قدم برای داشتن پوستی شفاف، شناخت نوع پوستتان است. پوست به سه دسته چرب، خشک و نرمال تقسیم می شود. پوست های چرب معمولاً در طول روز نیاز به شستشوی بیشتری دارند و با دست زدن به آن دست شما چرب می شود.

پوست خشک نیز هنگام لمس پوسته پوسته می شود. در زیر بغل خود مقاومت را احساس خواهید کرد. پوست معمولی دارای وضعیتی بین دو نوع پوست قبلی است. و اگر پوست چرب یا خشکی ندارید به راحتی قابل شناسایی است. این نشان می دهد که پوست شما طبیعی است.

مراقب باشید، برخی از پوست ها نیز مخلوط می شوند. این بدان معناست که آنها دارای پوست چرب در پیشانی، بینی و چانه و پوست خشک در نواحی دیگر هستند. در این موارد، درمان و مراقبت باید معطوف به درمان قسمت های چرب و در عین حال بر روی قسمت های خشک پوست باشد.

پس از تعیین نوع پوست خود می توانید از انواع ماسک های خانگی روشن کننده پوست بر اساس نیاز آن استفاده کنید. نوشیدن آب زیاد تاثیر زیادی بر درخشش پوست شما دارد. همچنین، استفاده از ماسک روغن زیتون گرم و نمک روی صورت می تواند به روشن شدن پوست کمک کند. ماسک را به مدت 15 دقیقه روی صورت قرار دهید، سپس اجازه دهید صورت به مدت 10 دقیقه استراحت کند. سپس پوست خود را با آب گرم و شامپو بچه یا گلیسیرین بشویید. صابون خوردن ماهی کافی به شفافیت پوست شما کمک می کند و مصرف روزانه کاهو و کلم بروکلی به روشن شدن پوست شما کمک می کند.

از خوردن زیاد غذاهای تند و فلفل خودداری کنید زیرا باعث تحریک و تیره شدن پوست شما می شود. خوردن شیر و عسل یکی دیگر از مواردی است که اگر صبح انجام شود به روشن شدن پوست کمک می کند.

چگونه پوست را سفید و سبز کنیم؟

پوست ممکن است به دلایل خاصی مانند گذراندن وقت در آفتاب، آلودگی هوا و محیط و عدم مراقبت از پوست تیره شود. از طرفی افرادی هستند که به طور طبیعی و ژنتیکی پوست سبز یا تیره دارند.

در حالی که این رنگ پوست زیبایی خاص خود را دارد، برخی از افراد ترجیح می دهند با کمک تکنیک های روشن کننده پوست صورت، پوست خود را چندین درجه روشن کنند. رسیدن به این هدف دور از ذهن نیست، اما باید بدانید که باید صبور باشید و مراقبت از پوست خود را جدی بگیرید. البته برای اینکه خیالتان از اجرای این مورد راحت باشد، دوره آموزش پاکسازی پوست را در آکادمی فلدورا ارائه نموده ایم.

کرم ها و لوسیون های روشن کننده مختلفی در بازار وجود دارند که می توانند روند روشن شدن پوست شما را تسریع کنند. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که نباید تحت تاثیر تبلیغات پر زرق و برق قرار بگیرید و از لوازم آرایشی و بهداشتی که دارای مجوزهای لازم از قانون و مراکز بهداشتی هستند استفاده کنید.

همکاران من در Li Li VIP Lounge همگی متخصص هستند و قابلیت های بین المللی دارند و می توانند راه حل های خوبی در این زمینه به شما ارائه دهند.

تفاوت بین روشن شدن دست و صورت چیست؟

پوست دست نسبت به صورت حساسیت کمتری دارد، بنابراین می توان از محصولات قوی تری برای روشن شدن پوست دست استفاده کرد. گلیسیرین یکی از مواردی است که سالهاست برای نرم و روشن کردن پوست دست استفاده می شود، ترکیب آبلیمو و گلیسیرین یکی از مواردی است که می تواند به تغییر رنگ پوست دست شما کمک کند.

خوردن غذاهای غنی از ویتامین C به روشن شدن پوست دست ها کمک می کند و ماسک صورت ساخته شده از کشک یا آرد و کشک باعث سفید شدن پوست می شود.

روش‌های روشن‌کردن پوست صورت را می‌توان برای دست‌ها نیز به کار برد، اما لزوماً نباید از موادی که روی دست‌هایتان اعمال می‌شود روی پوست ظریف صورت استفاده کنید.

روش‌های طبیعی روشن‌کردن پوست ارزان هستند، اما زمان زیادی طول می‌کشد تا تأثیر آن‌ها را روی پوست خود ببینید. میکرودرم، لیزر، درم ابریژن و میکرونیدلینگ از این روش ها هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

بسیاری از افراد از رنگ پوست خود راضی نیستند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند نگاه به آینه و اجتماع برای این افراد سخت است و همیشه احساس فشار می کنند، ادامه این روند می تواند منجر به اضطراب و کناره گیری از اجتماعشان شود. برای این افراد استفاده از روش های روشن کننده پوست نه تنها راه حلی برای زیبایی، بلکه برای بهبود کیفیت زندگی و تقویت اعتماد به نفس است. سالن VIP لی لی با مدیریت فاطمه حباسی خدمات گسترده ای را در زمینه روشن کردن پوست ارائه می دهد و با استفاده از تجهیزات روز دنیا، بهترین مواد اولیه و کارشناسان معتبر بین المللی آن را ایجاد می کند. بپذیرید رنگ پوست خود را تغییر دهید اگر می خواهید تغییر چهره خود را مشاهده کنید، همین حالا با همکاران من تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا