• دوشنبه 27 بهمن 1399 :: 11:36

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: تاکنون ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات جذب و در راستای اشتغال‌زایی و خودکفایی در اختیار مددجویان تحت پوشش این اداره قرار گرفته است.

پول وام و حقوق

حسین دشتی افزود: امسال هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای این منظور اختصاص یافته بود که تاکنون حدود ۸۰ درصد این اعتبارات جذب و تزیق شده است.

وی بیان کرد: این تسهیلات برای اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در استان در حوزه‌های مختلف اختصاص یافته و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل به رویکرد برنامه‌های این کمیته در سال آینده اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام یافته، توانمندی خانواده‌ها در سه حوزه فرهنگی، اشتغال و مسکن در اولویت خواهد بود.

وی اظهارکرد: در حوزه دامداری ، کشاورزی ، صنایع دستی ، فرش و گلیم با ارائه تسهیلات گام‌های موثری در راستای خودکفایی خانواده‌های نیازمندان صورت گرفته است.

دشتی افزود: امسال در کنار تسهیلات حمایتی بحث کاریابی برای مددجویان نیز از طریق کمیته امداد در استان اجرایی شده و تاکنون ۳۰۰ نفر از مددجویان توسط کارفرمایان در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها مشغول کار شده‌اند.

او با اشاره به همکاری مردم و کشاورزان در پرداخت زکات گفت: امسال حدود ۱۰۰ میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی جمع‌آوری شده و ۷۵۰ میلیارد ریال هم از طریق کمک‌های مردمی و خیرین، صدقات و طرح اکرام جمع‌آوری شده که در مقایسه با سال گذشته ۷۰ درصد افزایش دارد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا