• دوشنبه 27 بهمن 1399 :: 11:11

مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: هفت طرح ساخت هتل‌های یک تا چهار ستاره در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری این استان در حال اجراست.

هتل

نادر فلاحی در نشست بررسی طرح‌های گردشگری استان اردبیل بیان کرد: یک هتل یک ستاره، یک هتل دوستاره، سه هتل سه ستاره و ۲ هتل چهارستاره از جمله این طرح‌هاست که چهار مورد در مرکز استان، یک مورد در شهر نیر، یک مورد در نمین و یک مورد در خلخال اجرا می‌شود.

وی افزود: هتلی چهار ستاره در اردبیل از شاخص‌ترین این طرح‌هاست که با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره‌برداری از آن، زمینه برای اشتغال ۵۰ نفر فراهم خواهد شد.

مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل اظهار کرد: همچنین هتلی سه‌ ستاره در اردبیل با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که عملیات اجرایی آن از سال ۹۷ آغاز شده است و با افتتاح آن در سال آینده برای ۵۰ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینها ۲ باب هتل در مرکز استان، طرح ساخت هتلی یک ستاره از نوع تبدیلی با ۷۵ درصد و ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود سال آینده به بهره‌برداری برسند و با راه‌اندازی آنها بیش از ۶۸ فرصت شغلی جدید ایجاد شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا