• یکشنبه 25 دی 1401 :: 10:14

شرکت آهن پریس نیز از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه تأمین آهن آلات صنعتی و ساختمانی فعالیت دارد.

آهن پرایس: خرید و اعلام قیمت میلگرد به روش‌های مختلفی انجام می‌شود؛ تا پیش از این اعلام قیمت غالبا به صورت حضوری و تلفنی انجام می‌شد؛ اما امروزه با گسترش تکنولوژی و شیوه‌های نوین اعلام قیمت آنلاین میلگرد و سایر محصولات فولادی و حتی خرید آنلاین آهن از جمله روش‌های پرکاربردی است که تا حدودی جایگزین روش‌های سنتی شده، اگرچه سایر روش‌ها‌ نیز همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

R13K 59

به همین ترتیب روش‌های متنوعی نیز برای اعلام قیمت آنلاین میلگرد وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به وجود شبکه‌های اجتماعی و وبسایت اختصاصی هر مجموعه و شرکت اشاره کرد که غالبا به طور روزانه قیمت کلیه محصولات فولادی بر روی آن درج می‌شود.

شرکت آهن پریس نیز از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه تأمین آهن آلات صنعتی و ساختمانی فعالیت دارد و هر روز قیمت میلگرد آجدار و سایر آهن آلات را اعلام می‌کند، همچنین تحلیل و بررسی روزانه اخبار بازار آهن و فولاد و مسکن، دانشنامه تصویری و متنی فلزات، پادکست و ویدیو تحلیل بازار و… نیز روی سایت بارگذاری شده و در اختیار مخاطبان و مشتریان قرار دارد.

علاوه‌بر این اعلام قیمت آنلاین آهن آلات از طریق کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام نیز ارائه می‌گردد. روش اعلام قیمت آنلاین مزایای زیادی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. اعلام آنلاین قیمت علاوه‌بر تسریع پیشبرد امور، انجام کارها را نیز تسهیل می‌کند؛ همچنین موجب صرفه‌جوئی در زمان، هزینه و انرژی نیز می‌شود.

همچنین در این شیوه اعلام قیمت، دسترسی به محصولات فولادی و تولیدکنندگان محدودیت ندارد اما در روش‌های سنتی ممکن است حتی سایز مورد نیاز مشتری در دسترس نباشد یا به برندهای مختلف دسترسی نداشته ممکن نباشد.

از آنجایی که امروزه تقریبا تمامی کارخانه‌های تولیدکننده، شرکت‌ها و بنگاه‌ها سایت رسمی و تخصصی دارند نرخ محصولات خود را به صورت آنلاین اعلام می‌کنند و خرید و فروش نیز عمدتا به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

به عنوان مثال فردی که به میلگرد نیاز دارد می‌تواند با مراجعه به سایت آهن پرایس، قیمت‌ها را مشاهده کند سپس برند و سایز مورد نظر خود را انتخاب کند، حتی این امکان وجود دارد که قیمت سایر کارخانه‌ها و سایزها را مقایسه کند و با اطمینان کامل محصول مورد نیاز خود را انتخاب کند. در واقع آهن پرایس نیز در صدد است با اعلام قیمت آنلاین میلگرد و سایر آهن آلات به طور لحظه‌ی، امکانات و تسهیلات بیشتری در امر خرید برای مشتریان فراهم کند.

خرید آنلاین میلگرد از طریق سایت آهن پرایس به این صورت است که در ابتدا مشتری اطلاعات محصول موردنیاز خود را بر روی سایت مشاهده می‌کند قیمت روز، برند، جنس، نوع و سایر فاکتورها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

گفتنی است با انتخاب محصول، برند و سایز محصول مورد نیاز در سایت آهن پرایس، می‌تواند نمودار نوسانات محصول را در بازه‌های زمانی هفتگی، ماهانه، سه ماهه و …مشاهده کند و با بررسی روند قیمت این محصول زمان مناسبی را برای خرید آهن برگزیند.

در ادامه روند خرید مشتری سپس با مجموعه تماس گرفته و مشخصات محصول خود را در اختیار کارشناسان فروش قرار می‌دهد. پس از این پیش‌فاکتور محصول درخواستی برای مشتری ارسال می‌شود که شامل تمام جزئیات محصول است و درصورتی‌که خریدار تأیید کند سفارش وی ثبت شده و محصول موردنظر ارسال می‌شود.

نکات مهم در خرید آنلاین میلگرد

از آنجایی که خرید آنلاین میلگرد ممکن است با اشتباهاتی همراه باشد، بهتر است حین خرید چند نکته مهم مدنظر قرار بگیرد؛ نخسین مورد سبک و سنگین بودن میلگرد است، میلگرد سنگین وزن استانداردی دارد و کیفیت آن نیز مطلوب است.

R13K 60

نکته بعدی کیفیت میلگرد است؛ عمدتا تولید محصولات فولادی براساس استانداردهای ملی و بین‌المللی خاصی صورت می‌گیرد اما گاهی ممکن است شمش مورداستفاده یا فرایند تولید تغییراتی داشته باشد که به تغییر کیفیت نهایی محصول منجر خواهد شد به همین دلیل توجه به کیفیت محصول در هنگام خرید ضروری است.

نکته دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد قیمت میلگرد است، بهتر است پس از انتخاب محصول و برند موردنظر، تعرفه آن را با سایر کارخانه‌ها نیز مقایسه کنید.

در این جا باید گفت که اعلام قیمت آنلاین میلگرد این امکان را به راحتی در دسترس مشتری قرار می‌دهد و فرد می‌تواند قیمت برند مورد نظر خود را با سایر برندها مقایسه کند تا درنهایت خرید به‌صرفه‌ای انجام دهد؛ اگرچه نباید این نکته را فراموش کرد که میلگرد قیمت پایین همیشه از کیفیت بالایی برخوردار نیست و بهتر است هر دو فاکتور را به یک اندازه مدنظر قرار دهید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا