• سه‌شنبه 16 آذر 1400 :: 03:21

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: فیش حقوقی منتشر شده از حوزه بهره بردای شرکت گاز استان اردبیل به مبلغ ۱۳۴ میلیون تومان سندیت ندارد و کاملاجعلی است.

حقوق ۱۳۴ میلیون تومانی

در ادامه انتشار فیش حقوق های نجومی و اعلام حمایت قوه قضاییه از خبرنگارانی که اقدام به سوت زنی میکنند اینبار فیش حقوق نجومی یکی از مدیران شرکت گاز اردبیل با حقوق ۱۳۴ میلیون تومانی بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

سردار اسماعیلی در گفت‌و گو با مهر، اظهار کرد: در روزهای گذشته و در فضای مجازی به ناحق فیش حقوقی از حوزه بهره بردای شرکت گاز استان منتشر شده که مبلغ پرداختی حقوق و مزایا ۱۳۴ میلیون تومان بوده که به هیچ وجه چنین پرداختی در شرکت گاز استان اردبیل انجام نشده است.

وی تصریح کرد: تمامی پرداختی حقوق و مزایای کارکنان شرکت نفت بر اساس قوانین ابلاغی و بر مبنای سابقه و مدرک تحصیلی است و به هیچ وجه مبالغ نجومی در پرداختی شرکت گاز برای مدیران ارشد نیز صحت ندارد و ما این پرداختی‌ها را تکذیب می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: عده‌ای سعی می‌کنند در فضای مجازی به بهانه‌های مختلف به ناحق فیش‌های حقوقی نجومی را با دستکاری ارقام منتشر کنند که با همراهی مراجع انتظامی و قضائی به دنبال کشف حقیقت هستیم تا افراد دخیل و فرصت‌طلبی که اقدام به انتشار چنین فیش‌های غیرواقعی را می‌کنند، دستگیر و از طریق مراجع قانونی و قضائی مورد پیگرد قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما آمادگی داریم به صورت شفاف و بر اساس قوانین و مقررات اعلام شده فیش‌های حقوقی پرسنل شرکت گاز را به شکل کامل و شفاف در اختیار مراجع قانونی قرار دهیم تا در صورت بروز کوچک‌ترین تخلف با خاطیان نیز برخورد شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل اضافه کرد: به هیچ وجه پرداخت حقوق نجومی در شرکت گاز استان اردبیل اتفاق نیفتاده و حتی دستگاه‌های نظارتی نیز موضوع را در ابعاد مختلف رصد کرده و موارد اعلامی و منتشر شده را خلاف واقع و نادرست تشخیص دادند.

رئیس جمهور  چندی پیش در جلسه هیات دولت متذکر شده بودند که پرداخت حقوق های نابرابر و غیر متعارف در دولت و شرکت ها قابل تحمل نبوده و باید هرچه سریعتر به پرداخت حقوق های نجومی خاتمه داده شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا