• دوشنبه 20 دی 1400 :: 06:56

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار وعده داده‌شده برای پروژه سد گیوی در جریان سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، در روزهای اخیر تأمین و به دستگاه مورد نظر ابلاغ شد.

داود شایقی

تخصیص اعتبار برای سد گیوی


داود شایقی اظهار کرد: به‌دنبال سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرستان‌های خلخال و کوثر در قالب سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، وی قول مساعد برای تخصیص ۵۰ میلیارد تومان را برای پروژه سد گیوی داده بود که در روزهای اخیر این منابع تأمین و به دستگاه مورد نظر ابلاغ شد.

وی افزود: به استناد ماده ۱۹ قانون برنامه و بودجه و بند «د» ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال ۹۳ و در اجرای جدول شماره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور اعتبارات مورد نظر به شرکت سهامی آب منطقه‌ای ابلاغ گردید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: این طرح شامل ساختمان سد مخزنی گیوی و شبکه آبیاری و زهکشی می‌شود که با تخصیص ۵۰ میلیارد تومان به‌عنوان اسناد خزانه اسلامی، امیدواریم این طرح تکمیل گردیده و قابل بهره‌برداری باشد.

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه فاضلاب خلخال

شایقی بیان کرد: همچنین برای پروژه فاضلاب خلخال نیز ۱۰ میلیارد تومان از منابع بودجه‌ای ۱۴۰۰ اختصاص یافت تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه به نفع مردم شهر خلخال باشیم.

وی افزود: در کنار این منابع، طی هفته گذشته مرحله اول اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل اختصاص یافت که در این زمینه نیز سازمان برنامه و بودجه تلاش کرده تا با پرداخت نقدی این منابع، به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان در بخش‌های مختلف کمک کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: بنا به دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل نیز با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان سعی خواهد داشت تا از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تکمیل پروژه های عمرانی دولتی بهره‌مند گردد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا