• یکشنبه 08 آبان 1401 :: 01:18

فروشگاه ظروف مسی نفیس مس ، تولید و عرضه کننده ظروف مسی زنجان با کیفیت بالا می باشد.

امروز به معرفی فروشگاه آنلاین ظروف مسی میپردازیم ، فروشگاه ظروف مسی نفیس مس ، این مجموعه تولید و عرضه کننده ظروف مسی زنجان با کیفیت ساخت بسیار بالا هستد ، ظروف ظروف این مجموعه از طریق سایت شون انجام میشه و به کل کشور هم ارسال دارن ، اگه به زنجان سفر کردید میتونید به صورت حضوری هم خرید کنید ، ظروف مسی نانو شده هم دارن .

R13 229

معرفی هنر مسگری :

مسگری یکی از صنایع دستی کهن ایران است. اشیا و ظروف مسی دست ساز از زمان‌های دور در موزه‌ها قابل مشاهده هستند. پیشینه مسگری در ایران حداقل به پنج هزار سال پیش و در شهر باستانی سیلک کاشان می‌رسد و به ظن غالب اولین فلز مکشوفه بدست انسان همین فلز مس بوده و اولین فلزکاران نیز ایرانیان بوده‌اند  از جمله مراکز عمده این هنر شهرهای کاشان ،اصفهان،زنجان، کرمان، و شیراز است.

نفیس مس از چه سالی استارت خورد ؟

نفیس مس از سال 93 کار خودش رو به عنوان تولید کننده ظروف مسی شروع کرد و بیشتر تمرکز تولیدی ما ظروف پذیرایی مثل : میوه خوری ، شیرینی خروی ، شکلات خوری آجیل خوری و سینی بود ، بعد ما در سال 1398 استرات فروش آنلاین رو زدیم و شروع کردیم به معرفی تولیدات خودمون و همکارارن دیگه در بستر وب و آنلاین ، طی این چند سال تونستیم ظروف مسی اصل و با ضمانت رو وارد بازار کنیم و نظر مردم رو جلب کنیم .

آیا ظروف تون ضمانت کیفیت و اصالت کالا دارند ؟

بله 100 درصد ظروف تولیدی مجموعه ما با مس با خلوص بالا تولید شده اند ، و البته که ضمانت کیفیت و اصالت دارند ، ما 7 روز ضمانت بازگشت وجه داریم ، در سایت نفیس مس در بخش ویدیو های آموزشی کلی نکات در مورد شناسایی ظروف مسی گفتیم ، نکاتی که با دونستنش میتونید خرید خوبی چه از مجموعه ما یا از جاهای دیگه داشته باشید.

R13 230

تولیدات ظروف مسی تون شامل چه ظروفی هست :

عمده ظروف تولیدی نفیس مس زنجان شامل موارد زیر هست :

میوه خوری مسی : در چند مدل به صورت پایه دار و بدون پایه و البته به صورت چکشی نانو شده هم هستن

شیرینی خوری مسی : در یک مدل به صورت تک طبقه و دو طبقه به صورت نانو شده و چکش کاری شده

شکلات خوری مسی : در دو مدل به صورت چکشی تولید میکنیم ، نانو هم میکنیم

آجیل خوری : تولید در دو مدل به صورت چکشی با کیفیت ساخت بالا ، نانو شده رنگ ثابت

سینی مسی : ما دو مدل هم سینی مسی تولید داریم که کیفیت ساخت شون عالی هست

آیا فروش تون فقط به صورت آنلاین هست یا فروش حضوری هم دارید؟

هم فروش حضوری هم فروش به صورت آنلاین داریم ، بیشتر فروش های ما از طریق آنلاین اینستا و سایت انجام میشه ، بعضا افرادی که با مجموعه نفیس مس آشنایی دارن و راهشون به شهر ما میفته برای خرید حضوری هم تشریف میارن ، ما خوشحال میشیم که به صورت حضوری ملاقات تون کنیم ، آدرس ما :

زنجان ، شهرک کارمندان ، خیابان سوم غربی ، روبروی رسام ، شماره تماس ما : 02433465333 و شماره تماس بنده : 09127431877 ( ناصر علی محمدی )

https://nafismes.com/about-me/



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا