• چهارشنبه 05 بهمن 1401 :: 01:35

اگر علاقه مند سفر به پاریس، آفریقا یا سریلانکا هستید، این مطلب را از دست ندهید!

در این مقاله، می خواهیم به بررسی سه تور محبوب از جمله تور آفریقا، تور سریلانکا و تور پاریس بپردازیم. با ما همراه باشید.

images 1674562940

تور آفریقا

زنگبار جزیره ای نیمه خودمختار در تانزانیا است. این کشور دارای تاریخ منحصر به فردی است که متفاوت از بقیه مناطق تانزانیا است، با ترکیبی عالی از تأثیرات عربی، سواحیلی، هندی و پرتغالی. این فرصتی را برای لذت بردن از غذاهای اصیل سواحیلی ارائه می دهد. برای رسیدن باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در تور آفریقا از آب و هوای جذاب لذت ببرید.

در اطراف شهر سنگی قدم بزنید، جایی که می توانید ساختمان های تاریخی را ببینید یا در مسیرهای باستانی گم شوید. همچنین می‌توانید چند شب را در آن سوی جزیره در مکان‌هایی مانند ساحل Paje که دارای استراحتگاه‌ها و رستوران‌های زیادی است بگذرانید. همیشه مهمانی ها و رویدادهای ساحلی نیز برگزار می شود.

کیپ تاون، آفریقای جنوبی

کیپ تاون بدون شک یکی از زیباترین شهرهای جهان است. این شهر در سواحل آفریقای جنوبی قرار دارد و محل کوه تیبل است که مناظر خیره کننده ای از شهر و اقیانوس را ارائه می دهد. می توانید از یکی از رستوران های درجه یک جهانی دیدن کنید، کمی شراب مزه کنید یا از زندگی شبانه لذت ببرید. در کیپ تاون نیز تاریخ زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید از جزیره روبن، جایی که نلسون ماندلا 18 سال را در زندان گذراند، که اکنون در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد، دیدن کنید.

قاهره، مصر

به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای آفریقا، قاهره دارای هتل های لوکس و فرصتی برای دیدن رودخانه نیل است. چه در یکی از رستوران‌های کنار رودخانه غذا بخورید و چه با قایق در رودخانه گشت و گذار کنید، یک چیز مهم وجود دارد که نباید از دست بدهید: اهرام جیزه. اهرام واقع در جیزه، درست خارج از قاهره، یکی از عجایب هفتگانه است. جهان. گردشگران از سراسر جهان برای دیدن آنها به مصر می آیند. آنها حتی توسط Uber از قاهره قابل دسترسی هستند.

images 1674563026

تور سریلانکا

باز هم در مورد مقصدی زیبا و در عین حال آرام و با تقوا از سریلانکا صحبت می کنیم. این دوباره یک روستا است و نام این روستا کندالمه است. این تضمینی است که تجربه ای که در اینجا به دست می آورید را نمی توانید در هیچ کجای دنیا به دست آورید. اینجا مکانی است که می توانید برای سفر به آسمان بروید. بله درست خواندید! در اینجا یک سرویس بالون گرم وجود دارد که شما را به بالای آسمان می برد. این مکان بدون شک یکی از بهترین مکان های سریلانکا است.

در تور سریلانکا امکان این را دارید که ذائقه خود را درباره غذاهای این کشور بسنجید و همزمان نحوه پخت آنها را یاد بگیریدکلاس‌های آشپزی در حدود ساعت طول می‌کشند و بسیار سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز هستند.

اینجا فقط یک روستاست، اما چیدمانش کمتر از یک شهر نیست. اگر می خواهید شب خود را در روستا بگذرانید، می توانید در هر یک از هتل های اطراف برای خود اتاق رزرو کنید. هتل های 5 ستاره زیادی در اینجا وجود دارد و نباید نگران تجمل و راحتی آن باشید. در کنار تجملات، محیطی که این مکان دارد بسیار آرامش بخش است و بنابراین می توان آن را در مکان های دیدنی به حساب آورد.

Tissamaharama مکان ارزشمند تصویر

این مکان برای کسانی که به شدت به عکاسی و چیزهای دیگر علاقه مند هستند، یکی از مکان های دیدنی سریلانکا محسوب می شود. علاقه مندان به عکاسی واقعاً مشتاق کار خود هستند و برای گرفتن عکس عالی چه کاری انجام نمی دهند زیرا این یکی از بهترین نقاط توریستی سریلانکا است. اگر شما هم به همین دسته تعلق دارید، پس باید به شهر تیساماهاراما بیایید. این مکان دیدنی‌ترین محیط‌های اطراف را دارد و شما می‌توانید آن عکس عالی از پرندگان در حال پرواز را در اینجا در این مکان دریافت کنید.

همچنین، اگر از زیبایی این مکان صحبت کنیم، دریاچه ای مصنوعی، اما به طرز باشکوهی در اینجا وجود دارد. نام این دریاچه دریاچه تیسا ویوا است. همچنین، این مکان دارای تعدادی استوپا مهم و شگفت‌انگیز زیبا مانند استوپا Yatala Vehera و بسیاری دیگر است. باید بدانید که مردم سریلانکا پیروان آیین بودا هستند. بنابراین این استوپاها در مکان های مختلف بسیار رایج هستند.

images 1674563037

تور پاریس

تور پاریس به عنوان بی نظیرترین سفرهای اروپایی به شمار می رود که اغلب افراد زیادی یک بار حداقل آن را در زندگی خود تجربه می کند.کاخ گارنیه یک خانه اپرای قدیمی در پاریس است. این مرکز اصلی اپرا پاریس – یک گروه مشهور از هنرمندان اپرا در این شهر – که اغلب از آن به عنوان اپرا گارنیه یاد می شد ، بود. در حال حاضر این عمدتاً نمایش های باله را مبهوت می کند. حکاکی ها ، نقاشی ها و آثار هنری مبهم و زیبا که در نمای اصلی ، پله ، برج پرواز مرحله ، طاق شاهانه و غرفه ها به نمایش گذاشته می شود ، آن را مهمترین نقاط مورد علاقه پاریس قرار می دهد.

گالری لافایت

گالری لافایت احتمالاً بزرگترین فروشگاه بزرگی است که تا به حال از آن بازدید کرده اید. این ساختمان صد ساله یک شاهکار هنر نو است، از بالکن های طلایی تا گنبد نمادین ساخته شده از فولاد و شیشه های رنگی. برای نگاهی دقیق تر به کوپل باشکوه، در گذرگاه شیشه ای طبقه سوم که بیش از 29 فوت امتداد دارد، قدم بزنید. پس از تجربه خرید مجلل خود، از تراس طبقه هشتم دیدن کنید تا منظره ای زیبا از پاریس را ببینید که کاملا رایگان است.

مولین روژ

به عنوان زادگاه فرانسوی Cancan ، مولین روژ یک مکان کاباره پرنعمت و کلاسیک است که در پایگاه کوهستانی مونت مارتر واقع شده است. مولین روژ که قبلاً صندلی برای رقص مهمانی بود ، اکنون یک خانه کاباره زیبا و تزئینی است. و البته یکی از جذاب ترین مکان های توریستی پاریس. ساختمان کاملاً روشن ، موسیقی پر زرق و برق و دکوراسیون عاشقانه آن را به یکی از بهترین مکان ها برای رفتن در پاریس در شب تبدیل می کند. همچنین ، اگر به دنبال مکان های غیرمعمول برای بازدید در پاریس ، فرانسه هستید ، این ممکن است در صدر لیست برخی از مسافران باشد.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (https://navidgasht.com)



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا