• یکشنبه 09 بهمن 1401 :: 02:11

خدمات باربری در چندین نوع صورت می گیرد که هر یک دارای مزایا و معایب خود می باشد.

باربری انتقال یا بردن یک بار همچون اثاثیه منزل، بسته، خرده بار، کالا را در بر می گیرد که از نقطه A به نقطه B صورت می گیرد. به فرد یا شرکتی که این فعالیت را انجام می نماید هم باربری یا شرکت باربری می گویند. در این خصوص زاگرس بار به عنوان یک مجموعه شناخته شده می باشد که به عنوان باربری در قلعه حسن خان نیز معرفی می شود. باربری با انواع وسیله باربری هچون چرخ، موتور، سواری، اتوبوس، وانت، کامیون‌، تریلی، قطار، کشتی صورت می گیرد که امکان حمل آن به شکل زمینی، دریایی و هوایی نیز وجود دارد.

انواع روش‌های باربری در زاگرس بار

خدمات باربری در چندین نوع صورت می گیرد که هر یک دارای مزایا و معایب خود می باشد. جهت آنکه محموله خود را سریع، ایمن و اقتصادی تحویل دهید می بایست با توجه به شرایط خود تعیین نمایید که کدام روش حمل و نقل با نیازهای کسب و کار شما مناسب است.

۱– حمل جزئی

این گزینه مناسب افرادی می باشد که لوازم آن ها بزرگ است ولی یک کامیون را پر نخواهد کرد. این روش به فرستنده‌ها این امکان را خواهد داد تا کالاهای خود را همراه با کالاهای دیگر افراد در یک کامیون قرار دهند و از آن جهت حمل و نقل استفاده نمایند. به این صورت تنها هزینه فضای استفاده شده را باید پرداخت کرد.

۲– حمل کامل

وقتی لوازم به اندازه ای بزرگ می باشند که یک کامیون یا تریلر را کامل پر می‌کند، این گزینه، انتخابی عالی خواهد بود. ضمن اینکه در این روش تنها وسایل شما در یک کامیون می باشند، نسبت به روش قبلی، کنترل بیشتری بر مسیر و زمان‌بندی محموله دارید.

۳– خدمات باربری با کامیون‌های تخت

برای بارگیری و تخلیه این روش بسیار ایده آل خواهد بود. از این نوع کامیون‌ها جهت حمل و نقل کالا های بسته‌بندی استفاده می شود در کانتینرهای حمل و نقل یا سایر مواردی که در برابر آب و هوا حساس نمی باشند، بهره برداری می گردد. صنایعی همچون صنایع ساخت‌ و ساز و کشاورزی اغلب از این نوع خدمات استفاده می نمایند.

۴– خدمات حمل و نقل سریع

این روش جهت جابه جایی سریع بار از یک منطقه به منطقه دیگر در هر زمان و مکانی خواهد بود. از این روش اغلب زمانی استفاده می‌ شود که محموله خیلی بزرگ یا شکننده باشد و نمی‌ توان آن را از طریق حمل و نقل هوایی جابجا نمود.

انتخاب باربری و اتوبار خوب با باربری در قلعه حسن خان

بدون شک همه ی کار ها و خدمات در دنیای امروز ، لازم است تا با سازماندهی و مهارت صورت پذیرد. شاید در گذشته حتی شنیدن نام شرکت حمل بار هم عجیب بود و همه افراد وسایل و اسباب خود را شخصا یا با کمک اطرافیان جا به ‌جا می شد. ولیکن امروزه این نتیجه حاصل شده است که کار را باید به کاردان سپرد . در کنار حجم بالایی از تبلیغات گوناگون انتخاب باربری و اتوبار خوب کمی دشوار خواهد بود ، ولی نمی‌ توان آزمون و خطا داشت و نتیجه کار را مربوط به شانس باشد. جهت سنجش بهتر و انتخاب یک شرکت معتبر و موفق می توان عملکرد آن ‌‌ها را مورد ارزیابی قرار دهید. مواردی که جهت سنجش میزان توانمندی یک شرکت خدمات باربری می بایست مدنظر داشت، عبارت ‌اند از:

  • نحوه خدمات‌رسانی
  • سرعت عمل کارگران
  • خوش‌قولی و وقت‌شناسی پرسنل
  • میزان مهارت راننده وسیله‌نقلیه حمل بار
  • وسیله‌نقلیه مجهز برای حمل بار
  • میزان مهارت و تعهد کارگران
  • پشتیبانی خدمات
  • پیگیری عملی و با جدیت درخواست ‌ها و شکایات
  • تعهد به جبران خسارت در صورت شکستن و آسیب کالا و وسایل

کارگر جابجایی بار و اسباب

کارگران جابجایی بار در مجموعه زاگرس یار همواره اماده ی جا به جایی اسباب منزل شما هستند تا با ایمن بالایی این خدمات صورت گیرد. شما می ‌توانید بدون هیچگونه نگرانی بار خود را به مجموعه ما بسپارید. تمامی وسایل شما، از جمله وسایل شکستنی و حساس با لایه‌ های ضربه ‌گیر مخصوص بسته ‌بندی می گردد تا به این صورت بدون وارد شدن ضربه و آسیب حمل گردد.

زاگرس بار

مجموعه زاگرس بار کمک می کند تا اثاثیه خود را در سريعترين زمان ممکن و با پايين ترين هزينه و با ايمني کامل به مقصد برسانید. برای رزرو می توانید با شماره موجود تماس حاصل نمایید .حمل اثاثیه با بالاترین کیفیت حمل و نقل و سرعت بسیار خوب توسط کارکنان با تجربه به هر نقطه ای از کشور که بخواهید صورت می گیرد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت zagrosbaar.ir از خدمات بهره مند شوید.

با زاگرس بار نگران وسایل شکستنی خود نخواهید بود. حمل بار به ویله ماشین های مسقف بوده و از تعداد بالای پتو ،برای قرار دادن بین وسایل شکستنی شما برخوردار می باشد. کارکنان با تجربه حمل و نقل وسایل سنگین شما را انجام می دهند تا بدون هیچگونه ضرر و شکستگی صورت گیرد. کارکنان حرفه ای و آموزش دیده نیز جابجایی وسایلی همچون یخچال ساید ،پیانو و… انجام می دهند. قیمت مناسب، سرعت بالا و همچنین بیمه بار توسط کارگران جوان ،ماهر و دلسوز از ویژگی های این مجموعه می باشد که باعث شده آن را در باربری در قلعه حسن خان شناخته تر کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا