• سه‌شنبه 30 آذر 1400 :: 01:15

شرکت پاکدیس بیشتر در تولید آبمیوه شناخته شده است.

آبمیوه

معرفی شرکت پاکدیس


این شرکت حدود 11‌درصد از کل بازار آبمیوه کشور را تامین می‌کند.

پاکدیس اولین تولیدکننده آبمیوه گازدار در ایران محسوب می‌شود. به دلیل مطلوبیت این محصول در مقایسه با نوشابه‌های گازدار، در سال‌های اخیر واحدهای تولیدی اقدام به تولید آبمیوه گازدار کرده‌اند که این موضوع باعث افت فروش شرکت شده است.

شرکت پاکدیس در سال 1350 به‌صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و در حال حاضر جزو واحدهای تجاری فرعی شرکت مادرتخصصی گسترش صنایع غذایی سینا محسوب می‌شود.

در سال 1393 به میزان 10‌درصد سهام این شرکت در فرابورس عرضه شد و در حال حاضر در فهرست بازار دوم فرابورس ایران با نماد «غدیس» درج شده است. فعالیت اصلی شرکت پاکدیس در حال حاضر شامل تولید انواع آبمیوه گازدار و بدون گاز، انواع ماءالشعیر، کنسانتره، پوره میوه‌جات، مواد غذایی بخصوص استحصال انگور و تهیه، توزیع و فروش انواع آبمیوه‌جات، مرباجات، کنسروجات و نوشابه‌های غیر‌الکلی در سراسر ایران و همچنین صادرات و واردات باکیفیت در سطح منطقه است.

برندهای شرکت با نام‌های تجاری شرکت شامل ساندیس، بارلتا، وبس، ساندا، پاکدیس، قلعه گنج، بالدرلو، ساندیس مالت، نوژا و شهد سردشت به بازار مصرف عرضه می‌شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت با اخذ مجوزات لازم از مراجع قانونی ذی‌ربط، اقدام به تولید محلول ضدعفونی‌کننده کرد و برای تولید این محصول از ظرفیت ماشین‌‌‌آلات موجود استفاده کرده است.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا