• دوشنبه 16 مهر 1403 :: 12:32

هزینه تبلیغات در اینستاگرام را از تعدادی اینفلوئنسر پرسیدیم تا تعرفه درج آگهی در پیج‌شان را برای ما بفرستند؛ بعضی از اعداد شوکه‌کننده بودند.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

نویسنده: مجید حسین زاده

این روزها شبکه‌های‌اجتماعی نقش پررنگی در معرفی و فروش محصولات مختلف ایفا می‌کنند. در بیو بیشتر اینفلوئنسرها که دنبال‌کنندگان زیادی برای خودشان در اینستاگرام جذب کردند، نوشته‌شده که برای تبلیغات به دایرکت مراجعه کنید. ما هم برای یک تبلیغ به تعدادی از آن‌ها که در حوزه‌های مختلف فعالیت داشتند، پیام دادیم که در ادامه، نتایج این گزارش را خواهید خواند.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

در خور ذکر است که اسکرین‌شات دایرکت تمام این پیج‌ها بعد از ارسال تعرفه‌های‌شان موجود است.

صفحه‌ای درباره چالش‌های دوقلوها

تعداد دنبال‌کننده؟ ۲۲۳هزار

محتوا؟ در این صفحه که ظاهرا توسط یک مادر مدیریت می‌شود، ویدئوهایی شاد و طنز از دوقلوهایش می‌بینیم. ادمین این کانال، لحظات مختلفی از سبک‌زندگی این دوقلوها شامل تفریحات، غذا خوردن، جشن تولد، مدرسه رفتن و … را با دنبال‌کنندگان به اشتراک می‌گذارد.

هزینه تبلیغات؟ هر استوری یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان و پست ۲۴ ساعته، ۵ میلیون تومان. هزینه آنباکسینگ یک محصول، ۷۰۰تومان بیشتر خواهد بود.

شوخی با همه چی در یک پیج

تعداد دنبال‌کننده؟ ۷ و نیم میلیون

محتوا؟ در این صفحه با مردی روبه‌رو هستیم که با پوشش زنانه، بعضی از رفتارهای آنان را با زبان طنز به چالش کشیده و با آن‌ها شوخی می‌کند. پای ثابت این شوخی‌ها، رفتارهای مامان‌ها، جاری‌ها، دختران مجرد و … است.

هزینه تبلیغات؟استوری با اجرا توسط صاحب پیج، ۱۰میلیون تومان آب می‌خورد.

روایتگران دنیای زن‌و‌شوهری

تعداد دنبال‌کننده؟۲ میلیون و ۱۰۰هزار

محتوا؟ در این صفحه با یک زن و شوهر مواجه می‌شویم که زوایای مختلف دنیای متاهلی را به تصویر می‌کشند؛ از لحظات شیرین زندگی‌مشترک و جشن‌ها و … بگیرید تا رایج‌ترین چالش‌هایی که برای‌شان ایجاد می شود. بیشتر ویدئوهای این پیج، طنز و بعضی‌هایش هم جدی‌تر است.

هزینه تبلیغات؟ هزینه هر استوری در این پیج ۵ میلیون تومان و هر پست ۴۰ میلیون است.

بیا فقط بخندیم

تعداد دنبال‌کننده؟ ۲ و نیم میلیون

محتوا؟ در این صفحه با یک اینفلوئنسر طرف هستیم که هدفش فقط خنداندن مردم است و بس. او با مسائل مختلف اجتماعی، ورزشی و فرهنگی شوخی می‌کند و بازدید بعضی از ویدئوهایش از ۱۰۰میلیون هم بیشتر است.

هزینه تبلیغات؟ استوری بنر آماده در این پیج، ۸ و نیم میلیون تومان آب می خورد. هزینه استوری با موضوع طنز که توسط ادمین تولید شود، ۲۵ میلیون تومان است. همچنین تعرفه ساخت یک کلیپ و قرار دادن آن به صورت یک پست بر روی این پیج، ۲۰۰میلیون تومان است.

در جست‌و‌جوی ترفندهای خانه‌داری

تعداد دنبال‌کننده؟۳ میلیون و ۷۰۰ هزار

محتوا؟ در این صفحه با همه آن چیزی که باید برای خانه‌داری یاد داشته باشید، روبه رو می‌شوید. از راه‌های شستن لکه‌های سخت بگیرید تا ترفندهای پختن خوشمزه‌تر غذاها. همچنین از خواص خوراکی‌ها و راه‌های داشتن بدنی سالم‌تر در این پیج گفته شده است. هر روز تعدادی پست فان و طنز هم به صورت استوری در این صفحه قرار می‌گیرد تا مخاطب با محتواهای بیشتر همراه شود.

هزینه تبلیغات؟ هزینه هر استوری در این صفحه از ۳ میلیون و پانصدهزار تومان به بالاست. برای هر پست ۲۴ ساعته هم باید ۷ میلیون تومان پرداخت کنید.

پول درآوردن از حواشی بازیگران

تعداد دنبال‌کننده؟ ۱۱۵ هزار

محتوا؟ در این صفحه که کاملا به اخبار زرد درباره چهره‌ها می‌پردازد با دلایل طلاق فلان بازیگر، عکس لورفته از یک بازیگر در جشن شبانه و تصاویر کمتر دیده شده خانواده‌های بازیگران روبه‌رو هستیم. این پیج برای افرادی که به زندگی شخصی بازیگران و حواشی پیرامون آن‌ها علاقه دارند، جذاب به نظر می‌رسد. هرچند بعضی از محتواهای آن بر اساس شایعات است و نمی‌توان به همه‌شان اعتماد کرد.

هزینه تبلیغات؟ هزینه پست دائمی در این کانال ۸۰۰ هزار تومان و هر استوری ۲۴ ساعته هم ۶۰۰ هزار تومان است.

​​​​​​​یک فعال حوزه بازاریابی

تعداد دنبال‌کننده؟ ۳۶ هزار

محتوا؟ در این صفحه که برای علاقه‌مندان به راه‌های نوین کسب درآمد به خصوص از طریق فضای مجازی جذاب به نظر می‌رسد، با یک مشاور کسب و کار روبه رو هستیم که هر روز با استوری‌های انگیزشی، مخاطب‌هایش را به سمت موفقیت راهنمایی می‌کند.

هزینه تبلیغات؟ هزینه پست دائمی در این کانال ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و هر استوری با معرفی توسط صاحب پیج که ۲۴ ساعته خواهد بود، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا