• پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 :: 03:38

دانلود رایگان قالب وودمارت را انجام دهیم یا خیر؟ بررسی مشکلات دانلود رایگان قالب وودمارت و معرفی بهترین سایت برای خرید اورجینال این قالب.

دانلود رایگان قالب وودمارت یکی از بهترین قالب های فروشگاهی که استفاده از آن بسیار رایج است، دغدغه افرادی است که قصد ایجاد یک سایت فروشگاهی را برای محصولات یا خدمات خود دارند. اما آیا می دانید دانلود رایگان این قالب باعث ایجاد مشکلات بسیاری خواهد شد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن بررسی روش های دانلود این قالب به مشکلات دانلود رایگان پرداخته و بهترین راه برای استفاده اورجینال از وودمارت را معرفی کنیم.

آشنایی با دانلود رایگان قالب وودمارت

10 مشکلات قالب وودمارت رایگان

ابتدا بهتر است تا با دانلود رایگان قالب وودمارت آشنا شویم. برای اینکه به این قالب مبتنی بر وردپرس دسترسی داشته باشیم و از امکانات ویژه آن برای سایت فروشگاهی خود استفاده کنیم، باید آن را دانلود کرده و روی وردپرس نصب کنیم.

دسترسی به این قالب ابتدا از طریق سایت ارائه دهنده آن امکان پذیر است. اما امکان خرید از این سایت به دلیل عدم داشتن حساب ارزی برای ایرانیان امکان پذیر نیست. به همین دلیل تعدادی از سایت های ایرانی در این زمینه، دانلود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند تا به این قالب دسترسی داشته باشید. با این حال دانلود رایگان باعث بروز مشکلاتی می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

دانلود پولی قالب وودمارت به چه صورت است؟

دانلود قالب وودمارت مشکلات قالب رایگان

در بالا بیان کردیم که دانلود قالب وودمارت به صورت اورجینال در وب سایت اصلی این قالب انجام می شود. با این حال امکان خرید به صورت مستقیم وجود ندارد. بعضی از وب سایت های معتبر در این زمینه این قالب را به صورت اورجینال ولی با قیمتی ریالی به فروش می رسانند.

بنابراین شما می توانید دقیقا همان قالبی که در سایت ارائه دهنده اصلی وجود دارد را خریداری کنید. با این تفاوت که نیازی به پرداخت ارزی نیست و تنها با کارت بانکی خود می توانید قالب را خریداری کنید. این کار مشکلات دانلود رایگان قالب وودمارت را به همراه ندارد و شما تمامی امکانات قالب اورجینال را در اختیار دارید که در زیر به برخی از آن ها اشاره می  کنیم:

  • قابلیت ساخت هدر اختصاصی
  • دارای مگامنوی قدرتمند
  • ثبت نام کاربران
  • ریسپانسیو شده برای تلفن همراه و تبلت
  • سئو شده
  • ۳۰۰ طرح آماده برای المنتور
  • امکان چند فروشگاهی
  • و غیره

دانلود رایگان قالب وودمارت شامل چه مشکلاتی می شود؟

دانلود رایگان قالب وودمارت شامل چه مشکلاتی می شود

در بالا بیان کردیم که دانلود رایگان قالب وودمارت باعث بروز مشکلاتی می شود که برای دارنده وب سایت مضر است و ممکن است به کسب و کار و اعتبار آن آسیب برساند. به همین دلیل در این جا 10 مورد از مشکلات قالب وودمارت رایگان را بیان می کنیم تا از دانلود آن جلوگیری کنید.

  1. ممکن است فایل دانلود شده حاوی ویروس یا بد افزار باشد.
  2. این امکان وجود دارد که ویروس ها توسط آنتی ویروس ویندوز قابل شناسایی نباشند.
  3. به علت اینکه قالب وودمارت اورجینال نبوده و لایسنس آن فعال نیست، امکان به روزرسانی قالب و پشتیبانی از آن وجود ندارد.
  4. در دانلود رایگان قالب وودمارت نسخه نال شده قرار داده می شود که باعث هک سایت و بروز آسیب های خطرناک به آن خواهد شد.
  5. این امکان وجود دارد که بعد از نصب قالب بلافاصله تمامی اطلاعات از روی سایت حذف شوند.
  6. دانلود رایگان امکان ایجاد بک لینک های مخرب را در سورس سایت بالا می برد که این روی سئو نیز تاثیر دارد.
  7. با استفاده از نسخه رایگان قالب وودمارت سرعت سایت بسیار پایین خواهد آمد. این نیز بر بازدید و سئو سایت تاثیر بسیاری دارد.
  8. ممکن است سایت عادی به نظر برسد اما موتورهای جستجو و گوگل آن را تبلیغاتی در نظر بگیرند.
  9. تمامی امکاناتی که در نسخه اورجینال وجود دارد، در نسخه رایگان وجود نداشته و باعث کمبود امکانات سایت خواهد شد.
  10. ممکن است با هک سایت اطلاعات کاربرانی که در آن ثبت نام کرده اند به خطر بیفتد.

بهترین مرجع برای خرید قالب وودمارت اورجینال کدام است؟

قالب وودمارت مرجع برای خرید قالب وودمارت اورجینال

بعد از آشنایی با دانلود رایگان قالب وودمارت و خرید نسخه پولی آن و بررسی مشکلاتی که ممکن است برای دانلود رایگان وجود داشته باشد، ممکن است از خود بپرسید که کدام سایت فارسی در این زمینه می تواند یک نسخه معتبر را ارائه دهد.

به همین دلیل در این جا یونی وودمارت را معرفی می کنیم. شما می توانید قالب وودمارت را دراین سایت با تمامی امکانات که در بالا بیان کردیم، خریداری کنید. هم چنین این قالب راستچین شده است که برای سایت های فارسی یکی از مهم ترین موارد در نظر گرفته می شود. بروز رسانی قالب بخاطر اورجینال بودن آن فعال بوده و شما می توانید پشتیبانی فارسی نیز از سایت داشته باشید.

هم چنین قیمت این قالب در یونی وودمارت مقرون به صرفه تر از دیگر سایت ها در نظر گرفته شده است. بنابراین شما می توانید یک سایت فروش محصولات با کیفیت بسیار بالا را با هزینه ای کم راه اندازی کنید.

مشکلات قالب وودمارت رایگان

دانلود رایگان قالب وودمارت یکی از راه های استفاده از این قالب است که می تواند مشکلات جبران ناپذیری را برای وب سایت ایجاد کند. بنابراین بهتر است تا علاوه بر آشنایی با این مشکلات از سایت هایی مانند یونی وودمارت خرید اورجینال این قالب را انجام دهید تا از امکانات عالی و ویژه این قالب به صورت امن و با کیفیت بالا استفاده کنید.

منبع: پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

 



دیدگاه ها

  1. شهروز گفت:

    مشکلات قالب وودمارت فقط برای نسخه های رایگان هست و اگر نسخه وودمارت بیزنس را خرید کنید بهترین قالب فروشگاهی وردپرس هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا