• شنبه 12 شهریور 1401 :: 07:48

اگر از نظر مالی مشکی برای تهیه انگشتر های گران قیمت ندارید ، طلا و نقره می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

تحقیقات محتلفی در بخش های زیادی از از جمله پوشاک و مد انجام می شود برای استفاده از فناوری و تجهیزات جدید در این زمینه با توجه به ساختار بسیاری از انگشتر ها و جنس های مختلفی که در هر کدام به کار می رود یکی از انگشتر ها با این اجناس طلا روس می باشد که فروشگاه سیلور تی تی انواع مختلفی از آن ها را در دریف مردانه، زنانه ، حلقه ست برای شما عریزان در نظر گرفته است که می توانید تهیه کنید.

طلا روس چیست؟

جز فلزات ترکیبی محسوب شده و برنج و مس می باشد که ضد حساسیت بودن باعث شده تا خیال مشتریان از بابت انواع بیماری های پوستی راحت باشد همچنین طلا روس رنگ ثابت بوده به طوری که شما به مدت طولانی می توانید از این محصولات استفاده کنید. البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که بدلیجات جز کالا های مصرفی بوده و به هیچ عنوان برای همیشه رنگ ثابت نخواهند بود.

RE13 226

مرد ها چگونه انگشتر می خرند؟

معمولا برای مردان یک انگشتر ضخیم که باعث زیبایی دست او می شود بسیار جذاب است البته این مورد بسته انگشت هر فرد متافوت است اما برای بسیاری از افراد ضخامت یک انگشتر بسیار مهم است ، انگشتر ها با ضخامت بالا روی دست های بزرگ جلوه بهتری می دهد در صورتی که نگین های درشتی نیز داشته باشد.

به عنوان یک مرد چه نوع انگشتری بخریم؟

اگر از نظر مالی مشکی برای تهیه انگشتر های گران قیمت ندارید ، طلا و نقره می تواند بهترین گزینه برای شما باشد اما اگر قصد هزینه کردن خیلی زیاد ندارد انگشتر هایی با جنس طلا روس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد زیرا این محصولات علاوه بر قیمت مناسب ضد حساسیت و رنگ ثابت بوده و بسیار مشابه طلا است و گاهی تشخیص آن از بدل بودن کار بسیار دشواری است.

استفاده از انگشتر برای پسر ها اشکالی دارد؟

معمولا مردان برای مناسبت های خاص از انگشتر استفاده می کنند برای مثال ازدواج یا گاهی اوقات ثبت نام در گروه خاصی در غیر اینصورت علاقمند به پوشیدن انواع اکسسوری بوده و این محصولات استفاده می کنند. اما در کل منعی برای پوشیدن هیچ انگشتر وجود ندارد و شما به راحتی و بدون دغدغه می توانید هر نوعی انگشتری که دوست دارید را بپوشید.

RE13 227

تعیین سایز انگشتر

روش های متعددی برای تعیین سایز انگشتر وجود دارد که با توجه به خودتان می توانید این کار را انجام دهید اما ساده ترین و در دسترس ترین روش برای این کار استفاده از یک نخ و خط کش می باشد که کافیست شما نخ را دور دستان بیندازید سپس اندازه ی که در دور دستان هست را اندازه بگیرید . اما روش دیگری که برای این مورد وجود دارد استفاده از برنامه ring sizer  می باشد که شما این برنامه را به راحتی می توانید از گوگل پلی دانلود کرده و با مقایسه یکی از انگشتر های خودتان سایز انگشت خودتان را به طور دقیق اندازه گیری کنید.

جمع بندی

اگر بخواهیم یک جمع بندی ساده برای انتخاب و خرید انگشتر طلا روس انجام دهیم باید بگوییم که شما به راحتی و بدون نیاز به هرگونه نگرانی نسبت به خرید به خرید به راحتی می توانید این کار را انجام داده و از خرید خود لذت ببرید. افرادی که علاقه فراوانی به استفاده از انواع اکسسوری ها دارند به راحتی و با مراجعه به سایت سیلور تی تی از بین تنوع موجود در وب سایت هر یک از این محصولات را مشاهده و با مقایسه آنلاین هر کدام نسبت به خرید آن ها اقدام کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا