• پنج‌شنبه 06 مرداد 1401 :: 02:49

امروزه با تنوع گوشی های هوشمند که مخصوص بازی هستند باعث شده که تعداد گیمیرهای موبایل رو به افزایش باشد.

RE13 211

اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاقمند به بازی با موبایل هستید ، حتما تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل، پابجی موبایل یا ایپکس موبایل را دارید میدانید که این بازی ها میکروفون دارد و با دیگر بازیکن ها در ارتباط هستید. یکی از بزرگترین مشکلات و چالش های گیمیرها بازی کردن در جاهای شلوغ و نیمه شب وقتی که همه خواب هستند است. یکی از بهترین راه ها برای برطرف کردن این مشکل خرید هدست گیمینگ موبایل است. با هدفون گیمینگ موبایل در شلوغ ترین مکان ها نیز میتوانید با تمرکز بالا غرق در بازی شوید و به بازی خودتان ادامه دهید.

هدفون گیمینگ موبایل چه تفاوتی با هدست عادی دارد؟

هدست های گیمینگ برای موبایل از نظر کلیت و ماهیت شاید فرقی با هدست های معمولی نداشته باشد. اما دارای قابلیت هایی است که برای گیمیر ها طراحی شده است. تنوع زیادی در بین هدست های گیمینگ مخصوص موبایل دیده میشود که هرکدام از آنها برای بازی های آنلاین و آفلاین کاربردی است. هدست گیمینگ گوشی تفاوت زیادی با هدفون های معمولی دارد که در ادامه به دلایل آن اشاره میکنیم.

کارایی هدست گیمینگ موبایل

یکی از مهم ترین مواردی که در بازی آنلاین باید رعایت کنیم بازی تیمی یا تیم ورک میباشد که باید به صورت لحظه ای با هم تیمی های خود اطلاعات ردوبدل بکنید که در نتیجه منجر به گرفتن امتیاز و بردن تیم شما میشود. برای انجام این کار یک میکروفن با کیفیت و حرفه ای لازم است که به راحتی بتوانید با هم تیمی های خود در ارتباط باشید ، هدفون گیمینگ گوشی با طراحی مخصوص گیمینگ قابلیت نویز کنسلینگ خوبی دارند و باعث شنیدن ریز ترین صداها میشود و این ویژگی و قابلیت هدفون گیمینگ را با بقیه هدفون ها که فقط قابلیت موزیک گوش دادن دارند را متفاوت میکند.

فرض کنید در مترو هستید و صدای قطار و فروشندگان اطراف تمرکز شما را بهم میزند و مانع عملکرد خوب شما هنگام بازی میشود در این مواقع هدست گیمینگ موبایل با نویز کنسلینگ خوبی که دارد به شما کمک میکند که با خیال راحت و فقط با شنیدن صدای بازی و انمی های اطرافتون با تمرکز بالا به بازی حرفه ای خودتان ادامه دهید.

RE13 212

چر باید هدست گیمینگ گوشی داشته باشیم؟

خرید هدست گیمینگ موبایل هنگام بازی جنگی صدای پای انمی های اطراف را به صورت 3بعدی (3D) برای شما شبیه سازی میکند و به کیفیت بازی شما اضافه میشود به این صورت که می توانید با چشمان بسته متوجه جهت صدپا پای انمی شوید.

معروف ترین و پرمخاطب ترین بازی در دنیا که قابل اجرا در موبایل میباشد کالاف ،ایپکس و پابجی موبایل است که همه ی گیمیر ها به این نکته که چقدر گرفتن صدای پا داخل بازی به حرفه ای عمل کردن ما در بازی تاثیر دارد و این ویژگی را به ما میدهد که با چشمان بسته توانایی شنیدن ریز ترین صداها اعم از صدای گلوله ها، صدای پا، نید ها، فایت هایی که به ما دور اند اما ما جهت تیر زدنشان را متوجه خواهیم شد.

خرید هدست گیمینگ گوشی به خاطر کیفیت، ساخت بدنه محکم و طراحی که دارد حتی افرادی که گیمیر نیستند را به خود جذب میکند. هدست های گیمینگ برای موبایل به گیمرها کمک میکند که کوچک ترین جزئیات را از دست ندهند و در لحظه با دیگر هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنند.

RE13 213

سبک خاص و تاثیر گذاری در طراحی هدست های گیمینک به کار برده شده که باعث هیجان و اشتیاق و حس خوب در کاربر میشود.

راهنمای خرید این گجت ها باید به ویژگی های که دارد توجه کنید به عنوان مثال باید ببینید که هدفون گیمینگ موبایل شما داری جک 3.5 میلی متری است و به موبایل شما میخورد یا خیرعلاوه بر این باید به وزن آن  نیز دقت کنید زیرا قرار است ساعت های طولانی روی گوش و جمجه ی شما قرار بگیرد و نباید وزن آن زیاد باشد که گوش و جمجه شما اذیت شود.

اما مهم ترین دغدغه همه ما هنگام خرید نگرانی از کیفیت است. پشنهاد ما به شما برای خرید مطمئن و با قیمت مناسب هدست گیمینگ فروشگاه آنلاین متاپلیر است که توضیحات کامل همراه با ویدیو بررسی محصولات است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا