• چهارشنبه 23 شهریور 1401 :: 04:20

پرده مغناطیسی و کاربردهای وسیع آن در سال‌های اخیر توجه بسیاری از خانواده‌ها را به خود جلب نموده است.

از مزایای بهداشتی نصب این نوع پرده و ممانعت آن از ورود پشه و مگس و دیگر آلاینده‌ها و عوامل مزاحم تا تاثیر بالای آن در تهویه طبیعی هوا و بسیاری فاکتورهای دیگر، پرده های مغناطیسی را به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مورد استفاده در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری تبدیل نموده است.

در این مقاله قصد داریم درباره عوامل تعیین کننده و موثر بر قیمت این محصولات کاربردی با شما گفتگو کنیم.

تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قیمت پرده مغناطیسی و فاکتورهای موثر بر آن!

اگر شما هم اهل استفاده از هوای آزاد هستید و مایلید برای در و پنجره اتاقتان از توری استفاده کنید، لابد تا به حال با گزینه پرده‌های مغناطیسی آشنا شده‌اید. پدیده‌ای جذاب که نمونه‌های متنوع آن در همه فصول به‌ویژه فصل گرم سال کاربرد فراوانی دارد.

علاوه بر پیشگیری از ورود حشرات مزاحم و گرد و خاک، پرده‌های مغناطیسی را می‌توان به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز مورد استفاده قرار داد. میزان سرمایش و گرمایش تدارک دیده شده در هر خانه را می‌توان به‌ویژه با مدل‌های پلاستیکی این نوع پرده‌ها به‌خوبی کنترل نموده و علاوه بر تعادل دما، از کاهش مصرف انرژی برای سرد یا گرم کردن خانه نیز سود برد.

در این میان آنچه متغیر است، قیمت نمونه‌های مختلف این محصولات است که تحت‌تاثیر فاکتورهای زیادی قرار داشته و با توجه به این عوامل دستخوش تغییر می‌شود.

images 1663133892

عوامل موثر بر قیمت پرده مغناطیسی را بشناسیم!

تهیه درب مغناطیسی در انواع مختلف اغلب با سلیقه‌ها و الزامات مصرفی متنوعی صورت می‌گیرد. از اندازه پرده تا برند تولید کننده و از رنگ و سایز آن تا متریال مصرفی در تولید، فاکتورهای زیادی در این مورد دخالت دارند که هر یک به‌نوبه خود بر قیمت نهایی محصول تاثیر می‌گذارند.

برخی از مهم‌ترین این عوامل عبارتند از:

ابعاد پرده مغناطیسی:بسته به اندازه درب ورودی که مایلید برای آن از نمونه پرده‌های مغناطیسی استفاده کنید، هزینه تمام شده برای تحویل کار متفاوت خواهد بود. به این منظور اندازه‌گیری دقیق و انطباق آن با ابعاد پرده الزامی است.

متریال مصرفی برای ساخت: در تهیه پرده‌های مغناطیسی از مواد اولیه متفاوتی استفاده می‌شود. بسته به اینکه مایل باشید از نمونه‌های توری یا پلاستیکی این نوع پرده‌ها استفاده کنید قیمت تمام شده کالا برای شما متفاوت خواهد بود.

برند سازنده: از عوامل مهم در خرید پرده توری مغناطیسی که به‌طور مستقیم در قیمت تاثیرگذار است می‌توان به برند تولید کننده آن اشاره داشت. موردی که مجموعه عوامل دیگر را تحت تاثیر قرار داده و بر آنها اثر می‌گذارد.

گارانتی کالا: نمونه‌هایی از پرده مغناطیسی که دارای گارانتی کیفیت هستند اغلب از متریال مرغوب‌تر تهیه شده و ضمانت دوام بالاتری نیز دارند. به این ترتیب می‌‌توان حدس زد که از قیمت بالاتری نیز برخوردارند. شرکت‌های عرضه کننده چنین محصولاتی، تولیدات خود را برای مدت زمان مشخصی پس از خرید از نظر کیفیت و دوام تضمین می‌کنند.

نوع کاربرد: اصولا انواع پرده مغناطیسی در دو مدل کلی توری و پلاستیکی تولید و عرضه می‌شوند که هر یک کاربردها و مزایای خاص خود را دارد. این مورد هم چنین بر قیمت این محصولات نیز اثر داشته و آن را دچار نوسان می‌کند. هنگام سفارش خرید چنین تولیداتی باید به این نکته توجه کامل داشته و نمونه‌ای را تهیه نمایید که با الزامات مصرفی شما هماهنگی داشته باشد. بدیهی است چنین موردی بر قیمت خرید محصول اثر داشته و آن را تغییر می‌دهد.

images 1663133895

سخن پایانی

تهیه پرده مغناطیسی در هر یک از مدل‌های توری یا پلاستیکی و قیمت این محصولات تابع عوامل گوناگونی است که باید هنگام خرید این محصولات در نظر داشت. خوشبختانه تنوع تولیدات و برندهای عرضه کننده این ملزومات باعث شده افراد با هر نوع الزامات کاربردی و توان خرید قادر به تهیه نمونه‌هایی از آنها باشند.

بسته به ابعاد درخواستی و نوع درب مغناطیسی که تهیه می‌کنید، قیمت آن متفاوت خواهد بود. به‌علاوه فاکتورهایی نظیر گارانتی کالا و متریال به کار رفته در تولید آن از مگنت تا تور یا پلاستیک مصرفی نیز قیمت انواع پرده‌های مغناطیسی متفاوت است.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم خرید پرده مغناطیسی را از مراکز اینترنتی معتبر و با آگاهی از کیفیت کاربردی آن انجام دهید. به این ترتیب از مزایای خریدی مقرون به صرفه برخوردار شده و همزمان می‌توانید نمونه‌های متنوع این تولیدات را نیز مشاهده و از هر نظر با یکدیگر مقایسه نمایید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا