• پنج‌شنبه 03 شهریور 1401 :: 11:13

کمتر کسی این روز را پیش بینی می کرد که تبلیغات در وب سایت های اینترنتی یک رقیب سرسخت پیش روی خود ببینند و آن هم شبکه های اجتماعی باشند.

در سال های پیش از ظهور پر رنگ شبکه های اجتماعی، بیشتری موردی که با استقبال مشاغل مواجه بود طراحی بنر سایت برای نمایش در وب سایت های پربازدید بود. اما امروز نه تنها طراحی بنر تبلیغاتی برای سایت ها پر رونق است، بلکه طراحی بنر برای نمایش در شبکه های اجتماعی هم مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

 

تبلیغات اینترنتی

 

تبلیغات در اینترنت یا در شبکه های اجتماعی، مساله این است!

یکی از دلایل انتخاب تبلیغ یک بنر در اینترنت وجود یک سایت پربازدید است، سایتی که از نظر بازدیدکننده واقعی به سطحی رسیده باشد که فردی که قصد تبلیغ دارد بداند که اگر قرار است بابت تبلیغی پولی پرداخت کند این پول بازگشت سرمایه داشته باشد که البته هیچ تضمیمی برای این موضوع وجود ندارد حتی اگر شما در سایتی که از نظر طراحی وب سایت قوی باشد و بازدیدکننده زیادی روزانه به آن سایت مراجعه کند. اینکه فقط به طراحی آن سایت توجه کنیم و میزان ورودی، نمی تواند متری برای موفقیت شما باشد اما قطعا میزان بازدیدکننده ی واقعی یک سایت در ورودی هایی که شما از تبلیغ دریافت می کنید موثر خواهد بود.

 

پیشنهاد ما : طراحی وب سایت در پارسی طرح ایرانیان را تجربه کنید.

 

 

چند سالی است که شبکه های اجتماعی رونق گرفته اند، انقدر بازدیدکنندگان این رسانه های اجتماعی زیاد شده اند که گاها میزان بازدید آن ها در لحظه از بازدید کنندگان یک سایت فراتر می زنند. در این میان کسی که قصد تبلیغ داشته باشد می ماند از کلمات پلتفرم برای تبلیغ خود استفاده کند. آیا پولی که در اختیار دارد را صرف هزینه در شبکه های اجتماعی کند یا به وب سایت های اینترنتی بپردازد.

 

تبلیغات در اینستاگرام

 

ویژگی شبکه های اجتماعی برای تبلیغات کدامند؟

اول از همه بسیاری از شبکه های اجتماعی که یکی از معروف ترین آنها instagram است رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. یعنی شما هم می تواند یک صفحه ی شخصی داشته باشید هم می توانید یک صفحه کاری برای خود بسازید و فعالیت خود را آغاز کنید. چنین شبکه های مجازی به شما اجازه می دهند که در قالب استوری و پست تبلیغ کنید. اگر خودتون برای خودتون بتونید یک صفحه ی کاری با کیفیت و پربیننده آماده کنید که چند قدم جلو رفته اید اما اگر برای شما چنین چیزی مغدور نباشد میتونید به فکر تبلیغ در صفحه های پربیننده باشید. جالب است بدانید که هزینه تبلیغ در استوری برخی صفحات افراد نیمه مشهور که تنها 24 ساعت نمایش داده می شود به بیش از 5 میلیون تومان می رسد که این رقم یک رقم غیر منطقی است. جالب آن که این مدل اگهی اصلا تبلیغ درست و هدفمندی محسوب نمی شود.

در این بین اگر بتوانید یک صفحه ای پربازدید بیابید که هزینه ی معقولی داشته باشد و به موضوع کسب و کار شما نزدیک باشد گزینه ی بهتری است و می شود روی ان حساب کرد. در غیر این صورت پیشنهاد ما این است که به جای نمایش بنر فقط برای 24 ساعت آن هم بدون هدف سازی گزینه منطقی محسوب نمی شود و راه های بهتری انجام این کار وجود دارد.

در حالت ایده آل، اگر نمی توانید یک صفحه ی مناسب برای تبلیغ بیابید بهتر است بر روی صفحه ی خود شرکتتان متمرکز شوید و بهینه سازی آن را مطابق الگوریتم های اینستاگرام انجام دهید تا نتیجه خوبی بگیرید و به جای پرداخت هزینه های بالا، هزینه ای بابت این موضوع پرداخت نکنید و بازدید کننده را برای صفحه ی خود جذب کنید و صفحه ی خود را معرفی کنید.

 

 

ویژگی تبلیغات اینترنتی

 

ویژگی تبلیغات در سایت های اینترنتی کدام است؟

قبل از اینکه به بحث تبلیغات در سایت های اینترنتی بپردازیم باید بگیم که امروز علاوه بر سئو سایت های اینترنتی، بهینه سازی شبکه های اجتماعی مانند اینستا هم وجود دارد، یعنی الگوریتم هایی اینستا تعیین کرده است که اگر شما مطابق آن پیش بروید بیشتر در این شبکه ی اجتماعی دیده می شوید، پس علاوه بر سئو وب سایت که مطابق الگوریتم های گوگل صورت می پذیرد. چنین موردی در ارتباط با اینستا هم وجود دارد و توجه به آن می تواند فروش شما را چندین برابر کند و صفحه ای که می سازید یک صفحه ی حرفه ای و بازدید شود.

 

تبلیغات اینترنتی چند ویژگی دارند، درسته هزینه تبلیغ اینترنتی بالاست، اما اگر  مقایسه کنید نسبت به همان هزینه ای که قرار است برای 24 ساعت در یک استوری بپردازید، مطمئنا گزینه های بهتری در سایت های اینترنتی پیدا میکنید با کمی اختلاف قیمت اما در مدت یک ماه می توانید تبلیغ سایتتون رو انجام بدید.

علاوه بر این مساله، سایت های اینترنتی مخصوصا اگر از تبلیغات کلیکی استفاده کنید قابلیت هدفمندی دارد و تا حد بسیاری تبلیغ شما موثر و دقیق تر انجام می شود و نرخ ورود موثر و هدفمند بیشتر می شود. به همین دلیل اگر بخواهیم توصیه ای داشته باشیم باید بگوییم که تبلیغات اینترنتی که در بخش سایت یا استفاده سرویس های ارائه تبلیغات ppc اانجام می شود خیلی می تواند کاربرد دست و بهتری داشته باشد تا تبلیغ با هزینه ی بسیار در تنها 24 ساعت !!

هوشمند عمل کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا