• یکشنبه 14 دی 1399 :: 11:28

نائب رئیس مجلس و نماینده شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: همه طرح‌های اقتصاد مقاومتی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی که در شهرستان نیر در حال اجرا بود، محقق و عملیاتی شده است.

استخر آبدرمانی

علی نیکزاد در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی نیر با قدردانی از به سرانجام رسیدن طرح‌های مصوب و پیگیری‌شده اقتصاد مقاومتی در این شهرستان افزود: این اقدام‌ها و تلاش برای عملیاتی شدن طرح‌ها و بهره‌برداری از آنها شایسته قدردانی است.

وی بیان کرد: مطالعه طرح جامع منطقه نمونه گردشگری بولاغلار، تکمیل زیرساخت‌های هتل پنج‌ستاره و آبدرمانی مروارید آزادی و تبدیل روستای شیران به روستای هدف بوم‌گردی از جمله تعهدهای میراث‌فرهنگی استان اردبیل در شهرستان نیر بود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به این ظرفیت‌های بالای گردشگری در شهرستان نیر، اجرا و بهره‌برداری آنها زمینه را برای رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در منطقه فراهم خواهد کرد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز اظهارکرد: یکی از اولویت‌های مهم برای توسعه استان با توجه به قابلیت‌های موجود در این حوزه، رونق صنعت گردشگری تعریف شده است که به دلیل اهمیتش طرح‌های مختلفی اجرا شده است.

نادر فلاحی ، شهرستان نیر را از مناطق با ظرفیت بالا برای توسعه گردشگری برشمرد و افزود: طرح‌های مهمی در این شهرستان در دست اجرا بود که بخشی از آنها به بهره‌برداری رسید و بخشی نیز در حال اجراست که تلاش و جدیت بر راه‌اندازی این طرح‌ها با حمایت از سرمایه‌گذاران ادامه دارد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا