• یکشنبه 12 بهمن 1399 :: 07:50

فرماندار خلخال گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر ۳۵ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان با بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

پروژه عمرانی

فریدون بابایی در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شهید بابایی این شهرستان افزود: از این تعداد ۲۶ پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر۲ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال و ۹ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۶۱۰ میلیارد ریال بخش خصوصی در مناطق مختلف این شهرستان اجرا شده است.

وی بیان کرد: پروژه بزرگ آبرسانی از سد بفراجرد به خلخال با ۴۵۰ میلیارد ریال، احداث تصفیه‌خانه آب شرب با استفاده از روش بی او تی و با صرف اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال، پروژه احداث پست ۲۳۰ کیلوولتی برق با یک هزار و ۱۴۱ میلیارد ریال، طرح‌های گازررسانی به روستاهای ترازوچ ، نیاخرم، پشگمان، ویو، نساز، طویستان ، گلوجه و آیلوانق با ۵۳ میلیارد ریال ، آسفالت راه‌های ارتباطی و سالن تکواندو از جمله طرح‌های عمرانی آماده افتتاح در شهرستان خلخال می‌باشد.

بابایی در این آیین با اشاره به مجاهدت‌های شهدای انقلاب اسلامی و نقش آنان در همراهی حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی اظهارکرد: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا و رهبری‌های داهیانه امام راحل برای رهایی ملت ایران از ظلم و جور ستم‌شاهی بود.

دکل برق

وی افزود: تلاش امام راحل برپایی نظام جمهوری اسلامی و نظامی بر پایه حاکمیت دینی و الهی بود و ایشان تمام عمر خود را صرف تربیت جوانانی مانند شهید یوسف بابایی‌ها کرد که از سنگر تعلیم و تربیت برای دفاع از خاک وطن عاشقانه به شهادت رسیدند.

فرماندار خلخال گفت: با وجود محدودیت ناشی از حاکمیت کرونا در جامعه همه تلاش ما بر این بوده که ویژه برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر امسال بیشتر بصورت مجازی برگزار و در اجرای برنامه‌های حضوری همانند برنامه زنگ انقلاب امروز ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا از حداقل افراد برای برنامه های حضوری استفاده شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا