• دوشنبه 23 مرداد 1402 :: 03:40

در این مقاله به معرفی 10 تا از بهترین شرکت ها و سایت های خرید یو پی اس (UPS) می پردازیم.

دستگاه یو پی اس از جمله مهم‌ترین دستگاه‌هایی است که می‌توان از آن برای محافظت الکتریکی از تجهیزات مختلف استفاده کرد. این دستگاه می‌تواند با تامین جریان برق مورد نیاز در مواقع قطعی برق شهری و همین‌طور تثبیت جریان الکتریکی موجود در مدار، به حفظ سلامت و افزایش طول عمر دستگاه‌های الکتریکی حساس، کمک شایانی کند.

خرید دستگاه یو پی اس از یک مرجع مطمئن، درست به اندازه خود این دستگاه اهمیت دارد. درست به همین دلیل است که تمام متخصصان، توصیه می‌کنند یو پی اس را از مراجع معتبر خریداری کنیم. اما به کجا می‌توان اعتماد کرد؟ در این مطلب، بهترین شرکت های خرید یو پی اس را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید خریدی توام با اطمینان داشته باشید.

بهترین شرکت های خرید یو پی اس ایران

1- شرکت تجهیز آرمان

اولین و مهم‌ترین شرکتی که قرار است در این مقاله به شما معرفی کنیم، شرکت تجهیز آرمان است. این شرکت با نام کامل شرکت تجهیز آرمان پویان هونام (تاپکو) از جمله برترین شرکت‌های ایرانی است که در زمینه نمایندگی فروش دستگاه یو پی اس فعالیت دارد. این شرکت در شیراز قرار گرفته است و کار خود را نیز از سال 1395 شروع کرده است.

به دلیل کیفیت بالای خدمات و همین‌طور امتیازهای ویژه‌ای که در زمان همکاری با این شرکت از آن بهره‌مند بودند، تجهیز آرمان خیلی سریع به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌ها تبدیل شد. امروزه این شرکت را می‌توان در زمره انواع بهترین شرکت خرید یو پی اس در ایران به حساب آورد؛ زیرا میزان رضایت از خدمات و محصولات آن بسیار بالا است.

از جمله مزایای همکاری با شرکت تجهیز آرمان، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • برخورداری از یک وب‌سایت بسیار خوب،
  • ارائه محصولات با نازل‌ترین قیمت بازار و کمتر از سایر رقبا،
  • ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی به مشتریان،
  • تنوع بالای محصولات و همین‌طور ارائه محصول از بهترین برندهای جهانی،
  • ارائه خدمات مشاوره تخصصی برای خرید و تعمیر دستگاه یو پی اس،
  • ضمانت کیفیت محصولات،
  • ارسال کالا به سرتاسر کشور و…

شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به وب‌سایت تجهیز آرمان، طیف وسیع محصولات آن را مشاهده کرده، از قیمت محصولات آگاهی پیدا کنید و سپس برای خرید اقدام کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره تخصصی داشته باشید، کارشناسان تجهیز آرمان همواره آماده پاسخگویی به شما خواهند بود. تمام این موارد در کنار هم، این شرکت را به شرکت شماره یک لیست ما، تبدیل کرده است.

ارتباط با تجهیز آرمان برای خرید یو پی اس

ارتباط با تجهیز آرمان

آدرس سایت: https://tajhizarman.com/

تلفن ثابت : ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۴ – ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۵ – ۰۷۱۳۲۳۵۵۴۴۷

فروش: ۰۹۹۳۷۶۵۷۲۰۶

خدمات پس از فروش: ۰۹۱۷۹۹۶۸۶۸۴

آدرس: شیراز – خیابان فلسطین – حد فاصل هدایت و حکیمی – پلاک ۵۰

2- شرکت مگا مداوم

از دیگر شرکت‌هایی که در زمینه فروش دستگاه یو پی اس فعالیت دارند، می‌توان به شرکت مگا مداوم اشاره کرد. این شرکت از سال 1385 شروع به کار کرده است. مگا مداوم، کار خود را با همکاری با شرکت اینفورم ترکیه‌ای آغاز کرد. این شرکت نه‌ تنها در زمینه فروش دستگاه یو پی اس، بلکه در زمینه فروش دیگر دستگاه‌های محافظت الکتریکی، یعنی استابلایزر و باتری یو پی اس نیز فعالیت دارد.

 همکاری با یکی از بهترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های ترکیه‌ای فعال در زمینه فروش یو پی اس، باعث شد تا مگا مداوم به یکی از انواع بهترین شرکت خرید یو پی اس تبدیل شود. این شرکت از سال 2010 زیر نظر شرکت فرانسوی لو گراند فرانسه قرار گرفت؛ زیرا که این شرکت، شریک تجاری مگا مداوم، یعنی شرکت اینفورم ترکیه را خریداری کرده بود. برای خرید دستگاه یو پی اس و تجهیزات مرتبط، مگا مداوم یکی از بهترین مراجع است.

ارتباط با شرکت مگا مداوم از جمله بهترین شرکت های خرید یو پی اس

ارتباط با مگامداوم

دفتر مرکزی – سازمان فروش : استان تهران، خیابان دماوند، بلوار اتحاد، خیابان یازدهم غربی، پلاک ۲۸، ساختمان مگامداوم، واحد ۵

  • تلفن تماس: ۰۲۱۴۳۹۵۳۰۰۰
  • فکس: ۰۲۱۴۳۹۵۳۳۳۳
  • شماره پیام رسان: ۰۹۱۰۲۳۰۱۲۰۱
  • https://megamodavem.com/

3- شرکت مهندسی نامیرا

از تازه‌ترین شرکت‌هایی که در زمینه فروش دستگاه یو پی اس در ایران فعالیت دارند، می‌توانیم به شرکت مهندسی نامیرا نیز اشاره کنیم. این شرکت با نام کامل ایمن الکترونیک نامیرا شروع به کار کرده است و در همین مدت کوتاه فعالیت خود، توانسته نامی ماندگار برای خود دست‌وپا کند. این شرکت را می‌توان به عنوان بهترین سایت خرید یو پی اس نیز معرفی کرد.

شرکت نامیرا به صورت تخصصی در زمینه فروش دستگاه یو پی اس، از بهترین برندهای روز دنیا فعالیت دارد. این شرکت با استفاده از همکاری با شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های دنیا در زمینه فروش یو پی اس، توانسته نیاز مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. خدمات بی‌نظیر و همینطور سرعت ارائه خدمات، از مزیت‌های بزرگ این شرکت است.

ارتباط با شرکت نامیرا برای خرید یو پی اس

ارتباط با شرکت نامیرا

http://www.namiraa.com/

  • تلفکس
  • (021) 77921453
  • واتس اپ
  • (+98)938-330-48-07
  • ایمیل
  • sales|@|namiraa.com

4- شرکت مهندسی زینر

شرکت زی-نر یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه فروش دستگاه یو پی اس در ایران به شمار می‌رود. این شرکت کار خود را از سال 1360 شروع کرده است. فعالیت این شرکت تنها محدود به فروش دستگاه یو پی اس نیست و زینر را می‌توان برترین مراجع ایران برای خدمات زمینه برق و الکترونیک دانست.

این شرکت امروزه با بیشتر از 60 پرسنل فعال، از جمله بهترین شرکت‌های ایرانی به شمار می‌رود. ارائه خدمات فنی و تخصصی، ارائه خدمات مشاوره برای خرید دستگاه یو پی اس و همین‌طور پشتیانی قدرتمند، از جمله مزایای همکاری با این شرکت به شمار می‌رود. محصولات یو پی اس این شرکت، همگی از بهترین برندهای دنیا هستند.

ارتباط با شرکت مهندسی زینر

خیابان انقلاب (ضلع جنوب) بین خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا) و میدان فردوسی شماره ۸۱۲ طبقه ۴ کدپستی: ۱۱۳۱۸۶۳۷۳۵

تلفن: ۳۹۷۲ ۷۲ ۶۶ ۰۲۱

https://zenerco.com/

6- شرکت فاران

این شرکت از سال 1368 شروع به کار کرد و خیلی زود هم توانست در بازار صنایع الکتریک کشور، جای خود را محکم کند. این شرکت را نه‌تنها می‌توان بهترین شرکت خرید یو پی اس دانست، که برای خرید باتری دستگاه یو پی اس و همینطور برای خرید دستگاه استابلایر نیز می‌توان بر آن حساب کرد. این شرکت توانست در سال 88، خط تولید باتری منحصر به خود راه‌اندازی کند.

راه های ارتباطی شرکت فاران

صفحه نخست

  • آدرس : ایران‌ – تهران – اتوبان شهید بابایی – آزاد راه تهران پردیس – پارک فناوری پردیس – خیابان نوآوری 20 – ساختمان شرکت صنایع الکترونیک فاران
  • فروش : 327 71 – 021
  • خدمات مشتریان : 291 74 – 021

7- شرکت پرسو

شرکت پرسو از سال 1369 فعالیت خود را آغاز کرده است. در ابتدای کار، عمده فعالیت این شرکت در زمینه صنایع و الکتریک بوده است؛ اما رفته‌رفته این شرکت به یکی از بهترین مراجع و سایت‌های موجود برای خرید دستگاه یو پی اس نیز تبدیل شد. امروزه این شرکت بالغ بر 380 نفر پرسنل دارد و به همین واسطه، می‌توان آن را یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی دانست. گفتنی است که این شرکت، تمامی گواهینامه‌ها و افتخارات لازم را در زمینه فروش دستگاه یو پی اس، دارا می‌باشد.

 راه های ارتباطی شرکت صنایع پُرسو الکترونیک

تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، بالاتر از مطهری، کوچه آزادگان، پلاک2، ساختمان پُرسو

کارخانه: کیلومتر 50 بزرگراه تهران-قزوین، بعد از شهرک صنعتی بهارستان، سمت راست، جاده اختصاصی به سمت شمال

+۹۸ ۲۱ ۸۳۸۳۶ و +۹۸ ۲۱ ۸۳۸۳۷۰۰۰ (خدمات پس از فروش)

info [at] porsoo.ir

8- شرکت آلجا

این شرکت به نسبت دیگر شرکت‌های قبلی، قدمت کمتری دارد، اما علی‌رغم این موضوع، می‌توان آن را یکی از بهترین شرکت‌های موجود برای خرید یو پی اس دانست. این شرکت در ابتدا به صورت مستقیم برای فروش یو پی اس فعالیتی نداشت، اما رفته رفته با توجه به افزایش نیاز کشور، پا در این حیطه نیز قرار داد و توانست خیلی سریع، به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه فروش یو پی اس و تجهیزات مربوط به آن، تبدیل شود.

راه های ارتباطی شرکت آلجا

واحد فروش:021 22035650

کارشناسی فنی:22035650 021

فاکس:021 22035615

وب سایت:www.aljaco.com

نشانی دفتر فروش:تهران، بلوار آفریقا، خیابان ناهید شرقی، پلاک 18، واحد 2

کد پستی:تهران 1915684514

9- شرکت فرصت کیش

از جمله شرکت‌هایی که میزان رضایت مخاطبان از آن بسیار زیاد بوده است، می‌توان به شرکت فرصت کیش اشاره کرد. این شرکت از جمله معتبرین انواع شرکت خرید یو پی اس در ایران است و در زمینه، به میزان بسیار زیادی، موفقیت‌آمیز عمل کرده است. این شرکت در سال 86 شروع به کار کرد و خیلی سریع بعد از شروع به فعالیت، توانست به بهترین شرکت‌های ایرانی در زمینه صنایع برق و الکترونیک تبدیل شود.

راه های ارتباطی شرکت فرصت کیش

https://www.foursatkish.com/

تلفن   02188602484

10- شرکت تکام

با تاسیس در سال 1368، تکام را نیز می‌توان از پرسابقه‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه فروش یو پی اس دانست. این شرکت را می‌توان در زمره بهترین سایت خرید یو پی اس در ایران شناخت؛ زیرا که محصولات آن، همگی از برترین برندهای جهانی به مشتریان ارائه می‌شوند. کسب رضایت مشتریان با استفاده از ارائه بهترین خدمات و محصولات، از مهم‌ترین شعارها و اهداف این شرکت است.

ارتباط با شرکت تکام

https://www.tacomups.com/

شماره تلفن

021-77349651(10خط)فاکس

021-77337595

آدرس

تهران-منطقه صنعتی اتحاد-خیابان پنجم شیدایی-کوچه توانگری شمالی پلاک1-



دیدگاه ها

  1. مریم رضایی گفت:

    بسیار سپاسگزارم از مقاله مفید و ارزشمند شما. محتوای ارائه شده واقعاً به من کمک کرد تا درک بهتری از موضوع پیدا کنم. از زمانی که مقاله را مطالعه کردم، دیدگاه‌های جدیدی به دست آوردم و می توانم با خیالی آسوده تر شرکت مورد نظرم را انتخاب کنم. امیدوارم که ادامه تلاش‌های شما در ارائه محتواهای ارزشمند، همچنان ادامه داشته باشد. باز هم از شما تشکر می‌کنم و برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

  2. سارا گفت:

    مقاله‌ی شما واقعاً یک راهنمای کامل برای افرادی است که در خرید یو پی اس به دنبال انتخاب بهترین شرکت‌ها هستند. تجربه‌ها و توصیه‌های ارزشمندی که در این مقاله ارائه شده، به خوانندگان کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری در این زمینه بگیرند. اطلاعات جامع و به‌روزی که در این مقاله ارائه شده، به واقعیت به شناخت بهتری از این بازار کمک می‌کند. از شما بابت ارائه‌ی این اطلاعات مفید و محتوای ارزشمند تشکر می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا